تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 21
عادل فردوسی‌پور در روزهای داغ یورو ٢٠١۶ بیکار نماند. اگر چه در شبکه ٣ حضور پررنگی ندارد و گاهی فقط بازی‌ها را گزارش می‌کند اما برای تلویزیون اینترنتی آیو ویژه‌برنامه ساخته است. این برنامه که همزمان با برگزاری مسابقات یورو از این تلویزیون اینترنتی پخش می‌شود، «هت‌تریک» نام دارد. هت‌تریک نخستین ویژه‌برنامه ورزشی است که از تلویزیون اینترنتی پخش می‌شود.
محتوای این برنامه با سایر ویژه‌برنامه‌هایی که تاکنون ساخته شده، متفاوت است و در این برنامه که بعد از مسابقات روزانه روی خروجی سایت قرار می‌گیرد، کارشناسان به تحلیلی متفاوت از بازی‌های انجام شده می‌پردازند. نکته قابل توجه در این برنامه پخش تحلیل‌ها و تصاویری است که از صداوسیما پخش نمی‌شود و درواقع دست عادل فردسی‌پور برای ساخت این برنامه باز بوده و او مثل برنامه‌سازی در صداوسیما محدودیت زیادی نداشته است.
 
فردوسی‌پور برای ساخت این برنامه از همکارانش در برنامه‌های ٩٠ و فوتبال ١٢٠ استفاده کرده است. جالب اینجاست که برای این برنامه استودیویی هم طراحی شده که اجرای آن بر عهده محمدرضا میثاقی است و صدای فردوسی‌پور هم روی ویدیوها شنیده می‌شود. این برنامه کارشناس هم دارد و حتی میشل سالگادو از طریق اسکایپ یکی، دو بازی را هم برای این برنامه کارشناسی کرده است.

سیتنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار