کد خبر: ۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 18
جدیدترین محصول پوشیدنی معرفی‌شده توسط سامسونگ را نمی‌توان ساعت‌مچی هوشمند توصیف کرد؛ Gear Fit 2 بیش‌تر همانند یک دست‌بند سلامتی است که در اوایل ماه جاری میلادی، عرضه شد. به‌نظر می‌رسد طرفداران ساعت‌های مچی هوشمند سامسونگ از محصول آینده این شرکت که با ساعت‌مچی Gear S2 جایگزین خواهد شد، هیجان‌زده شوند. اطلاعات تازه منتشرشده، از ساعت‌مچی هوشمند بعدی سامسونگ با اسم‌رمز “Solis” حکایت دارد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

برطبق گزارش منتشرشده توسط سم‌موبایل، اطلاعاتی از محصول پوشیدنی بعدی سامسونگ با اسم‌رمز  "Solis” به‌دست آمده است. هنگامی‌که این اسم‌رمز را ترجمه کنید، با کلمه ” خورشید ” مواجه می‌شوید که می‌تواند نشانه‌ای از یک نسل تازه برای ساعت‌مچی هوشمند Gear S2 سامسونگ باشد. به‌عنوان یادآوری، اسم‌رمز  Gear S2، "مدار” یا همان "Orbis” بود.

samsung-gear-s2-classic_5310-1500x1000

منابع مطلع به سم‌موبایل اطلاع داده‌اند که محصول پوشیدنی جدید سامسونگ با اسم‌رمز "Solis”، در چندین مدل مختلف با شماره‌مدل‌های SM-R760، SM-R765،  SM-R770، SM-R765V و SM-R765S ارایه می‌شود. البته هنوز مشخص نشده است که مدل‌های مختلف، چه تمایزی با یک‌دیگر خواهند داشت اما احتمالاً، دو مدل از آن‌ها برای اپراتورهای مشخصی عرضه خواهد شد.

هم‌چنین گفته می‌شود که ساعت‌مچی هوشمند بعدی سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن، همراهی می‌شود که چندان موضوع غافل‌گیرکننده‌ای نخواهد بود؛ اکوسیستم تایزن در چشم‌انداز آینده سامسونگ، نقش مهمی ایفا خواهد کرد و مجهزشدن تعداد محصولات بیشتر سامسونگ به این سیستم‌عامل، می‌تواند رویای سامسونگ را به واقعیت مبدل نماید. در حال‌حاضر، جزئیاتی از زمان‌عرضه نسل بعدی ساعت‌مچی هوشمند سامسونگ، منتشر نشده است اما اگر شایعات مربوط به زمان‌عرضه گلکسی نوت 7 ( یا همان گلکسی نوت 6 ) صحت داشته باشد، ساعت‌مچی هوشمند جدید این شرکت به‌همراه سری نوت احتمالاً در تاریخ 2 مرداد سال جاری معرفی خواهد شد.

ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار