مشخص نیست که سرمایه گذاری توییتر روی پلتفرم مورد اشاره، بخشی از یک همکاری استراتژیک به شمار می رود یا خیر، اما منطقی خواهد بود که اگر دو کمپانی، همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. از یک سو، توییتر ممکن است به کمک ساندکلاد به دنبال افزایش نرخ رشد و بالا بردن مشارکت کاربران خود باشد و از سوی دیگر، ساندکلاد می تواند به کمک توییتر، مردم را به پرداخت حق اشتراک بابت سرویس پخش موسیقی Go ترغیب کند.
در هر صورت، این حرکت توییتر چندان غیرقابل پیش بینی نبود. ساندکلاد اولین شرکتی به شمار می رفت که از «کارت های صوتی» (Audio Cards) توییتر پشتیبانی کرد و در مجموع، طی سال های اخیر کمک زیادی به این شبکه اجتماعی کرده است، بنابراین به نفع خود توییتر خواهد بود که روی ساندکلاد سرمایه گذاری نموده و از آنها حمایت کند.
لازم به ذکر است هر دو کمپانی مورد اشاره، طی چند وقت اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده اند و نتوانسته اند آنطور که باید و شاید، انتظارات سرمایه گذاران و اهالی وال استریت را برآورده کنند، بنابراین چنین سیاستی می تواند به نفع هردوی آنها تمام شود.
دیجیاتو