کد خبر: ۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 15
«لاری هرایب» از مایکروسافت به عنوان یک مهمان در کانال GameSlice یوتیوب حاضر شد و برای اولین بار بعد از معرفی جدید کنسول بازی Xbox One S از این کنسول جعبه گشایی کرد.

«لاری هرایب» از مایکروسافت به عنوان یک مهمان در کانال GameSlice یوتیوب حاضر شد و برای اولین بار بعد از معرفی جدید کنسول بازی Xbox One S از این کنسول جعبه گشایی کرد.


به گزارش «تابناک» طی این ویدئو آقای هرایب اطلاعات کاملی را در مورد کنسول جدید مایکروسافت ارائه کرد و همچنین بخشی از سردرگمی های کاربران در مورد این کنسول را از زمان معرفی آن در کنفرانس مایکروسافت در E3 برطرف ساخت.

تماشا کنید: اولین جعبه گشایی از کنسول جدید مایکروسافت: Xbox One S


وی تایید کرد که بر خلاف ایکس باکس وان، منبع تغذیه کنسول جدید در داخل آن تعبیه شده است و همچنین اشاره کرد که دسته کنترلر جدید این کنسول دقیقا مشابه با همان نمونه ای است که در Xbox Deign Lab مورد استفاده قرار گرفته است.

کنسول ایکس باکس وان اس اخیرا طی مراسمی از سوی مایکروسافت در E3 2016 رونمایی شد. این کنسول جدید کاملا مشابه با نمونه قبلی خود یعنی ایکس باکس وان است به غیر از آن که به لحاظ فیزیکی 40 درصد کوچکتر شده و به لحاظ پردازشی نیز قوی تر شده و قابلیت پردازش تصاویر 4K را نیز دارا است.

این کنسول همچنین از تکنولوژی High Dynamic Range استفاده میکند که قادر به نمایش گرافیک در حالتی بسیار بهینه است. علاوه بر دسته کنترلر جدید کنسول ایکس باکس وان اس همراه با یک استند ارائه میشود که به آن اجازه قرارگیری به شکل عمودی بر روی یک سطح را داده و همچنین از اسلات USB نیز برخوردار است.

اما دسته جدید کنترلر این کنسول که قرار است به شکل جداگانه نیز از ماه سپتامبر به فروش برسد نمونه ای دوباره طراحی شده از کنترلر قبلی است که دکمه های بهینه شده ای در قسمت زیرین خود داشته و علاوه بر خود کنسول قابل استفاده برای PC نیز هست. پیش از این گیمرها برای انجام بازی ها بر روی PC نیاز به خرید یک کنترلر بلوتوث مجزا داشتند.

در ویدئو زیر اکنون میتوانید جعبه گشایی از کنسول نسل جدید مایکروسافت را مشاهده کنید:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار