کد خبر: ۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 14
اپل در مراسم مخصوص توسعه دهندگان شب گذشته آخرین ویژگی‌‌ها و امکاناتی که قرار است به نسخه جدید iOS اضافه شوند را معرفی کرد. در ادامه سعی می‌کنیم تمام تغییراتی که اپل قرار است با iOS 10 همین پاییز به آیفون، آیپد یا آیپاد شما بیاورد را ذکر کنیم.

اپل دیشب از iOS 10 به عنوان بزرگترین بروزرسانی که تاکنون برای دستگاه‌های iOS ساخته یاد کرد. حالا اپلیکیشن Messages قابلیت‌های بسیار بیشتری را از انواع پیام‌رسان‌های دیگر قرض گرفته، اپلیکیشن نقشه اپل به دست توسعه دهندگان رسید، خاطرات را می‌توان همیشه در اپلیکیشن Photos زنده نگه داشت و موارد دیگری که تا پایان این مقاله آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

با همه ویژگی های جدید iOS 10 آشنا شوید


پیام‌رسان Messages

اپل با iOS 10 می‌خواهد تغییرات ظاهری کوچک اما موثری را به سیستم عامل دستگاه‌های همراه خود بیاورد. در اپلیکیشن پیام‌رسان Messages می‌توانید پیام‌ها را بزرگ‌تر، کوچک‌تر و همراه با شخصی‌ سازی‌های بیشتر ارسال کنید.

  • در این پیام‌رسان می‌توانید پیام‌هایی را با دست خط خود بفرستید و دوستان شما می‌توانند انیمیشن نوشتن دست خط شما را ببینیند.
  • پیام‌رسان اپل حالا در زمانی که پیام‌های تبریک ارسال می‌کنید، انیمیشن مخصوصی را برای طرف مقابل نمایش می‌دهند‌ (برای مثال به پرواز درآمدن بادکنک‌ها).
  • پیام‌ها یا تصویر‌هایی بفرستید که همچنان مخفی می‌مانند، اما ناگهان دست خود را سوایپ کنید تا پیام نمایش داده شود.
  • در این پیام‌رسان حالا می‌توانید پاسخ‌های سریع بفرستید که در مواقع عجله یا دادن پاسخ‌های کوتاه می‌تواند بسیار کاربردی باشد.
  • پیام‌رسان اپل که حالا بیشتر از همیشه کامل شده به شما اجازه می‌دهد تا تصویر‌ها، استیکر‌ها یا آیکون‌هایی را به تصاویر یا حتی ویدیو‌های خود اضافه کنید و سپس دکمه ارسال را فشار دهید.
  • استیکر‌ها بخش جدیدی از پیام‌رسان اپل هستند که می‌توانند در شکل‌های مختلف از فروشگاه مخصوص خود دانلود شوند.
  • پیام‌های متنی‌ را هم در صورت دلخواه می‌توانید با یک تپ به ایموجی‌ها تبدیل کنید.
  • در این پیام‌رسان حالا بدون اینکه از برنامه بیرون بیایید می‌توانید به اپلیکیشن‌های دیگر از همان جا دسترسی داشته باشید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار