کد خبر: ۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 12
یکی از روش هایی که اکثر افراد در طول عمرشون حتما تست کردن و بهش برخوردن دانلود فایل های پرحجم و سنگین است. معمولا همه ما در نهایت برای دانلود کردن این فایل ها مجبور شدیم آنها رو برای آخر شب و هنگام خواب بذاریم. البته این روش مدتی هست که زیاد هم کاربردی نیست ولی همین که خواب هستیم و حتی اگر در زمانهایی سرعت اینترنت کم شد، باز هم تا صبح برای دانلود فرصت داریم!

این روش برای دانلود فایل کاربردی هست ولی برای دریافت فایل هایی که در لحظه نیاز داریم مثل مشاهده تصاویر زنده، بازی آنلاین، اسکایپ و … اصلا کاربردی نیست. در یک لحظه ممکن است مکالمه شما به خاطر قطعی لحظه ای یا کندی اینترنت قطع شود یا بازی آنلاین شما ریست شود یا …

برای این کار نیاز داریم حتما اینترنت خوب و قابل استفاده ای داشته باشیم. چیزی که تقریبا غیرقابل پیش بینی است و نمی توان به آن اعتماد کرد. برای همین SourceForge نرم افزاری اختصاصی برای این موضوع طراحی کرده است. این نرم افزار با بررسی وضعیت اینترنت پاسخ های مختلفی برای شما خواهد داشت.

کافی است آن را از طریق این لینک دانلود کنید و هر زمان نیاز داشتید اجرا کنید.

صفحه زیر باز خواهد شد. این نرم افزار به شما وضعیت متوسط الان اینترنت را برای حالت های Upload، Download، Ping و Packet loss برای نرم افزارهای مختلف ارائه خواهد کرد.

بررسی وضعیت سیستم بازی

ممکن است هر زمان نتایج مختلفی به شما ارائه شود که این بستگی به وضعیت سرویس دهنده اینترنت شما باشد. تنها کاری که با باز شدن این صفحه باید انجام دهید زدن بر روی کلید Test Now است. چند دقیقه بعد گزارشی از وضعیت اینترنت در نرم افزارهای مختلفی که نیاز به اینترنت دارند به شما ارائه خواهد شد.

بررسی وضعیت سیستم بازی

دقت داشته باشید که در زمان تست حتما شما تنها فردی باشید که از اینترنت استفاده می کند تا نتایج واقعی و دقیق تری به شما ارائه شود.


برسام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار