تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 12
اسراییل در حال راه‌اندازی یک فرماندهی سایبری جدید با رویکرد پدافندی، طی هفته‌های آینده است.
اسراییل که در فکر رسیدن به قطب سایبری دنیا است، قصد دارد فرماندهی سایبری جدیدی را ایجاد کند. این اقدام به‌عنوان بخشی از تلاش‌های این رژیم جهت بهبود ظرفیت‌های سایبری و دیجیتال، محسوب می‌شود. این خبر به‌وسیله‌ی دنی برن (Danyy Bren)، فرمانده‌ی لوتم (Lotem) یا همان واحد پردازش از دور ارتش اسراییل، اعلام شد. وی گفت ما باید در برابر تروریسم سایبرنتیک و تهدیدات سایبری، دفاع کنیم. واحد پردازش از دور نقش مهمی در این راستا دارد. همچنین فرمانده‌ی یادشده افزود: فرماندهان ارتش اسراییل باید درباره‌ی انتقال به عصر دیجیتال آگاهی داشته باشند. وی ادامه داد که ارتش اسراییل روش جنگی خود را به تفکر دیجیتال، تغییر داده است.

دنی بردن خاطرنشان کرد: «بدون انتقال به عصر دیجیتال، ارتش ما نمی‌تواند در جنگ‌های فیزیکی خود، پیروز شود. چاره‌ای جز دیجیتالی شدن نیست. ارتش ما فاقد متخصصان سایبری و فناوری اطلاعات است و همین امر مشکل ما است. این مسئله باید از طریق سیستم آموزشی و معرفی افراد به مراکز آموزش فناوری‌های پیشرفته حل شود.»

فرمانده‌ی یگان پردازش از دور ارتش اسراییل ادامه داد که باید افرادی با فکر کارآفرینی باید پرورش یابند. باید به دانش آموزان یاد داده شود چگونه با مشکلات روبه‌رو شوند و آن‌ها را حل کنند. باید به این افراد ریاضیات، آموزش داده شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار