کد خبر: ۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 11
لنوو دیروز در کنفرانس خبری معرفی سری moto z از گوشی انعطاف پذیر و تبلت تاشو خود نیز پرده برداری کرد. گرچه این دو محصول تا نهایی شدن فاصله زیادی دارند اما با این حال دورنمایی از گجت های آینده را به نشان می دهند.

لنوو دیروز در کنفرانس خبری معرفی سری moto z از گوشی منعطف و تبلت تا شدنی خود نیز پرده برداری کرد. گرچه این دو محصول تا نهایی شدن فاصله زیادی دارند اما با این حال دورنمایی از گجت های آینده را به نشان می دهند.

لنوو در این مراسم از تبلت تاشو خود رونمایی کرد که این ویژگی آن علاوه بر کاهش حجم و راحت تر شدن حمل و نقل آن، امکان استفاده های جدید و توسعه اپلیکیشن های خلاقانه تری را به توسعه دهندگان می دهد. برای مثال در حال حاضر این تبلت با به پشت تا شدن خود، به یک فبلت نیرومند تبدیل می شود. Folio نامیست که شرکت لنوو برای این تبلت تاشو ادر نظر گرفته و با تعبیه یک لولای مخصوص در پشت صفحه نمایش، می توان آن را به پشت تا کرد.

تبلت تاشو لنوو

علاوه بر این محصول، لنوو از گوشی منعطف خود نیز پرده برداشت که می توان آن را همانند یک ساعت هوشمند بزرگ به دور مچ خود بست. نام این محصول Cplus است و به گفته لنوو این تنها آغازی بر تولید گوشی های منعطف است و در آینده شاهد محصولات منعطف بیشتری خواهیم بود. لنوو هدف خود را از معرفی این دو محصول تنها نمایشی از قدرت تکنولوژیکی و تلاش مهندسین خود برای رسیدن به فناوری های آینده است. لنوو قول بکارگیری تمام تلاش خود را برای معرفی هر چه سریع تر محصولات کاربردی و نهایی از این دست را به شرکت کنندگان حاضر در کنفرانس نیز داد و بنابراین ممکن است طی چند ماه آینده، شاهد ورود چنین محصولاتی باشیم.

گوشی تاشو لنوو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار