کد خبر: ۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 11
کمپانی Meitu به تازگی از موبایلی جدید رونمایی کرده که مسلماً دل عاشقان تصاویر سلفی را خواهد ربود. این موبایل که به دو دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت و جلو مجهز است، Meitu M6 نام گرفته و از اسکنر اثر انگشت روی دکمه Home بهره می برد.

Meitu M6 نمایشگری 5.5 اینچی و امولد دارد که رزولوشن Full HD را به نمایش خواهد گذاشت. زیر بدنه دستگاه هم چیپست Helio P10 مدیاتک با یک پردازنده هشت هسته ای و 2 گیگاهرتزی و نیز پردازنده گرافیکی Mali-T860 به چشم می خورد. از دیگر مشخصات Meitu M6 می توان به سه گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 2900 میلی آمپری اشاره کرد که در مجموع، قیمت آن را به 457 دلار آمریکا می رسانند.

with-a-21MP-back-and-front-facing-camera...

گذشته از M6، موبایل Meitu V4 نیز امروز معرفی گشته که نسخه بازسازی شده مدل قبلی خود به شمار می رود. این موبایل نیز در جلو و عقب، از دوربینی با سنسور 21 مگاپیکسلی بهره می برد به جز نمایشگر 5 اینچی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، تفاوت دیگری با M6 ندارد.

قیمت Meitu V4 تقریبا برابر 610 دلار آمریکا است اما در صورتی که به دنبال یک قاب پشتی چرمی برای آن باشید، این قیمت تا 762 دلار هم ممکن است افزایش یابد.


دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار