کد خبر: ۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 08
کمپانی دانمارکی Lumigon امروز به طور رسمی از جدیدترین اسمارت فون ضدآب، دو سیم کارته و قدرتمند خود به نام T3 پرده برداشت.
این گوشی در مقایسه با بسیاری از پرچمداران موجود در بازار، از طراحی نسبتاً جمع و جورتری برخوردار است و از لحاظ اندازه و وزن نیز بسیار نزدیک به آیفون 6 اس اپل است.

این گوشی از صفحه نمایش 4.8 اینچی سوپرامولد با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل بهره می برد که محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4 و بدنه ای از جنس فلز مولیبدن که از آن در برابر نفوذ آب مقاومت خواهد کرد، آن را در بر گرفته است.

 

شاید برای علاقه مندان به عکاسی موبایلی جالب باشد که بدانند که این گوشی از سه دوربین بهره می برد که دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی و مجهز به قابلیت هایی همچون ضبط ویدیوهای 4K، فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلش Dual-tone است.

 

در قسمت جلویی و برای طرفداران عکس های سلفی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. اما دوربین سوم این گوشی که در واقع برگ برنده آن در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار محسوب می شود، از یک سنسور 4 مگاپیکسلی بهره می برد که می تواند به لطف فلش دوگانه مادون قرمز خود، در تاریکی مطلق هم عکس سیاه و سفید بگیرد.

 

این قابلیت برای اولین بار در یک گوشی هوشمند استفاده شده و هنوز مشخص نیست که تا چه اندازه می تواند برای دارندگان این گوشی کاربردی باشد چرا که تا به این لحظه، هیچ تصویر و یا بهتر بگوییم تصویری که از طریق این دوربین ها و بواسطه یک گوشی ثبت شده باشد، در دست و یا در ذهن نداریم.

 

البته نباید انتظار داشته باشید که بتوانید با این دوربین، به شکار مناظر و سوژه هایی با فواصل دور بروید و از آن جایی که سنسوری 4 مگاپیکسلی برای این کار تعبیه شده است، می توانید از آن برای عکس برداری از سوژه های نزدیک استفاده کنید.

 

در خصوص سایر ویژگی های این گوشی نیز باید گفت که از پردازنده 64 بیتی هشت هسته ای Helio X10 با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 238 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بهره می برد.

 

از دیگر قابلیت های جالب این گوشی امکان استفاده از دو نانو سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از Hot Swap است. به لطف این ویژگی کاربران می توانند بدون نیاز به خاموش کردن گوشی، سیم کارت ها را تعویض و به محض جا زدن، از آن ها استفاده کنند.

 

سایر ویژگی های این گوشی نیز شامل سنسور اثر انگشت 360 درجه، پشتیبانی از NFC، خروجی HDMI، بلندگوهای استریو و حتی یک آینه کوچک و براق می شوند.

 

قرار است مدل مشکی این گوشی با قیمت 740 دلار در آمریکا و 925 دلار در اروپا به فروش برسد. گفتنی است مدل های سفید رنگ و نارنجی آن نیز از اواخر ماه ژوئن به دست علاقه مندان خواهد رسید.

 

Lumigon T3
Lumigon T3
Lumigon T3
Lumigon T3

تک شات

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار