کد خبر: ۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 08
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس شرکت اپل ثبت تصاویر زنده (Live Photos) است. اگر با این قابلیت آشنایی ندارید باید بدانید که تصاویر زنده در حقیقت به کاربر امکان می‌دهد تا پس از فشردن دکمه شاتر، چند ثانیه قبل و چند ثانیه بعد از لحظه ثبت تصویر را نیز ثبت کند. محصول نهایی یک تصویر انیمیشنی با صدا است که دیدگاه کلی‌تری درباره عکس به بیننده می‌دهد.

گوگل تصمیم گرفته تا از قابلیت تصاویر زنده اپل استفاده کند و درنتیجه اپلیکیشنی به نام Motion Stills را عرضه کرده است. آنچه این اپلیکیشن انجام می‌دهد به زبان ساده تبدیل کردن تصاویر زنده به تصاویر GIF انیمیشنی است که شما می توانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

اشتباه نکنید، این برنامه یک تبدیل کننده فایل نیست. این اپ در واقع می‌تواند پس زمینه عکس شما را ثابت نگه دارد، به این ترتیب به جای یک گیف انیمیشنی پر از لرزش، تصویری خواهید داشت که کاملا حرفه‌ای روی آن کار شده است.

 

به گفته گوگل این فناوری از طریق ثابت کردن میلیون‌ها ویدیو و خلق انیمیشن‌های GIF از تصاویر زنده بدست آمده است. الگوریتم گوگل از زبان برنامه نویسی خطی استفاده می‌کند تا یک مسیر دوربین مجازی را محاسبه کند و به این ترتیب تصاویر و ویدیوها به نحوی باز طراحی می‌شود که انگار با استفاده از تجهیزات لرزشگیر ثبت شده‌اند. به این ترتیب یک تصویر پس زمینه ثابت ایجاد می‌شود تا تمامی لرزش‌ها حذف شوند.

 

اگر علاقه دارید تا تصاویر زنده خود را به GIF تبدیل کنید می‌توانید از هم اکنون این اپلیکیشن را به صورت رایگان از اپ استور اپل دانلود کنید.


تک شات

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار