کد خبر: ۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 08
تصاویر GIF به سرعت در حال تبدیل شدن به راهی برای انتقال مفاهیم در اینترنت هستند. اموجی ها شاید قدرت کافی برای انتقال منظورمان را نداشته باشند. ارسال پیام های صوتی هم مشکلات خاص خود را دارد. تایپ کردن هم خسته کننده می شود. اما تصاویر GIF همه چیز را به سادگی انتقال می دهند. واتس اپ هم به خوبی از این حقیقت آگاه است و به همین دلیل مشغول ایجاد تغییراتی است تا امکان استفاده از تصاویر GIF را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
این خبر نخستین بار توسط حساب کاربری WABetaInfo@ که تازه ترین تغییرات در نسخه های آزمایشی واتس اپ را زیر نظر دارد منتشر شد. آنطور که توسط این حساب کاربری اعلام شده، نسخه 2.16.7.1 واتس اپ امکان جاسازی تصاویر GIF از لینک های اینترنتی در مکالمات و همچنین نمایش خودکار آنها را خواهد داشت.


با این حال، انتظار می رود این قابلیت تنها با لینک های GIF کار کند. اگر قصد داشته باشید یک تصویر GIF را به طور مستقیم از دستگاه خود به اشتراک بگذارید، امکان نمایش آن وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، امکان تبدیل یک تصویر GIF به تصویر ساده را هم خواهید داشت. البته هنوز مشخص نیست ساخت تصویر GIF که حرکت نکند چه کاربردی دارد!


شاید این راهکار واتس اپ به خوبی کیبورد Gboard گوگل برای iOS که امکان جستجو در میان تصاویر GIF را فراهم می کند نباشد، چرا که با در اختیار داشتن این قابلیت در واتس اپ، همچنان نیاز خواهید داشت تا در وب سایت های اینترنتی به دنبال تصاویر GIF بگردید، اما به هر حال اگر موفق به یافتن GIF مورد علاقه خود شوید می توانید آن را به سادگی در مکالمه خود استفاده کنید.


هنوز جزییات مربوط به عرضه این بروزرسانی اعلام نشده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار