کد خبر: ۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 01
فناوری شارژ وایرلس سال‌هاست که برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده است و کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژرهای کابلی، گوشی‌های خود را به صورت بی سیم شارژ کنند. اغلب اسمارت فون‌های پیشرفته بازار از این فناوری پشتیبانی می‌کنند اما اپل هیچ وقت این فناوری را در گوشی‌های خود بکار نبرده است. هیچ یک از آیفون‌های اپل از سال 2007 تا به امروز از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کردند اما این روند از امروز تغییر کرده است.

شرکت Mophie، که در حوزه تولید تجهیزات جانبی برای اسمارت فون‌ها و سایر دستگاه‌های همراه فعالیت می‌کند، به تازگی قاب‌های باتری‌دار مخصوص شارژ وایرلس جدیدی را برای آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس اپل تولید کرده است.
این قاب‌های جدید که Juice Pack Wireless نام دارند، قابلیت شارژ وایرلس را در اختیار مالکان گوشی‌های آیفون‌ 6 اس و 6 اس پلاس قرار می‌دهند.

 

البته باید بدانید که آنچه به صورت وایرلس شارژ می‌شود در واقع خود قاب‌های Juice Pack Wireless و نه آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس هستند. به این ترتیب این قاب برای شارژ کردن باتری خود از فناوری شارژ وایرلس استفاده می‌کند و باتری آیفون ها هم چنان از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی کند.

 

به گفته Mophie این قاب‌های باتری‌دار از تمامی استانداردهای شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند، از جمله Qi که متدوال‌ترین استاندارد مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند امروزی است. هر دو این قاب‌ها دارای یک پایه شارژ صاف هستند که در صورت علاقه کاربران برای خرید بیش از یک عدد، به صورت جداگانه هم به فروش خواهد رفت.

 

قیمت قاب‌های Juice Pack Wireless و Juice Pack Wireless Plus به ترتیب 99.95 و 129.95 دلار است.

 

مدتی قبل شایعه شد که شرکت اپل قصد دارد آیفون‌های جدید خود را به فناوری شارژ وایرلس مجهز کند اما هنوز هیچ مدرک معتبر و قابل قبولی که این شایعه را تایید کند، در دست نیست.

آیفون
آیفون

 تک شات

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار