کد خبر: ۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 01
سالهاست که شرکت دل توانسته است با عرضه لپ تاپ های شیک و البته قدرتمند، بخش عمده ای از بازار این محصول را به خود اختصاص دهد و شهرتی را برای خود در این عرصه دست و پا کند.

امروز این کمپانی خوش نام در دنیای فناوری، سری جدیدی از لپ تاپ های خود را در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 به معرض دید عموم گذاشت که دو لپ تاپ 13 و 15 اینچی متعلق به سری Inspiron 5000، بخشی از این محصولات بودند. ادامه این خبر را در تک شات بخوانید.

 

دو لپ تاپ دو در یک با طراحی جدید، مجهز به نمایشگری با رزولوشن فول اچ دی و با قابلیت پشتیبانی از دوربین مادون قرمز برای استفاده از ویژگی ویندوز Hello رونمایی شدند.

 

مدل 13 اینچی این لپ تاپ با اندازه جمع و جور و وزن سبک خود، می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید برای آن هایی باشد که دائم در حال مسافرت و جابجایی هستند و مدل دوم نیز با نمایشگر 15 اینچی خود می تواند محصولی ایده آل برای انجام کارهای مختلف و یا تماشای فیلم و سریال در کنار خانواده و دوستان باشد.

 

نمایشگر هر دو لپ تاپ لمسی بوده و از رزولوشن 1920 در 1080 برخوردار است و کاربران می توانند رم دو کاناله DDR این لپ تاپ ها را تا 16 گیگابایت ارتقا دهند.

قرار است عرضه این دو مدل از دوم ژوئن و با قیمت پایه 529 دلار آغاز شود.

Inspiron 5000
Inspiron 5000
Inspiron 5000
Inspiron 5000

تک شات


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار