کد خبر: ۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 May 30
چهارشنبه هفته پیش بود که که فیل اسپنسر، رئیس Xbox، عبارت «صحبت های خلاقانه» را برای شایعه های اخیر مربوط به سخت افزار Xbox One جدید به کار برد. حالا تنها چند روز بعد از این اتفاق، این عبارت روی تی شرت ها دیده می شود!

آرون گرینبرگ، رئیس بخش بازاریابی Xbox، به تازگی تصویر زیر را در توییتر رسمی خود منتشر کرده است. در این عکس گرینبرگ را در کنار فیل اسپنسر که بر روی تی شرتش عبارت «Creative Chatter» یا همان «صحبت های خلاقانه» نوشته شده است، می بینیم.

 

از طرف دیگر فیل اسپنسر در حساب رسمی توییتر خود نوشته است که از تیم Xbox هیجان زده شده است  چرا که آن ها مشغول کاری هستند که تا به حال سابقه نداشته است.

 

اسپنسر توضیحات بیشتری در این باره نداد، اما اگر این کمپانی در حال کار بر روی کنسول جدید و ارتقا یافته ای باشد، این موضوع بدون شک یکی از داغ ترین بحث های E3 امسال خواهد بود.

 

هفته ای که گذشت، گزارش هایی از برنامه آینده مایکروسافت برای دنیای بازی و کنسول احتمالی جدیدش که حدودا 4 برابر قوی تر از کنسول فعلی است منتشر شد. علاوه بر این ها در این گزارشات عرضه نسخه ی کوچک تر Xbox One نیز احتمال داده شده بود. حال تنها باید تا E3 2016 و خبر های بعدی منتظر بمانیم.

Xbox

تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار