کد خبر: ۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 May 21
زمانی که سامسونگ برای اولین بار در سال 2012، نسخه ای جدیدی از گوشی گلکسی اس 3 خود را با رم 2 گیگابایتی روانه بازار کرد، بسیاری از اسمارت فون های موجود در بازار از رم یک گیگابایتی بهره می بردند و از این رو، این کهکشانی با استقبال قابل توجهی از سوی خریداران همراه شد.

حال که چهار سال از آن زمان می گذرد و در آستانه ورود به دنیای رم های 6 گیگابایتی در گوشی های اندرویدی هستیم، این شرکت کره ای از جدیدترین تراشه DRAM خود که برای گوشی های بالارده طراحی شده است، رونمایی کرد.

 

این تراشه مبتنی بر لیتوگرافی 10 نانومتری تولید شده است که می تواند علاوه بر بهبود عملکرد گوشی های هوشمند، طول عمر باتری ها را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 

از آن جایی که معمولاً سامسونگ، جدیدترین محصولات سخت افزاری و تغییرات نرم افزاری را برای اولین بار در محصولات سری گلکسی نوت اعمال می کند، گفته می شود که فبلت جدید این شرکت موسوم به گلکسی نوت 6 نیز به این چیپ مجهز شود. محصولی که قرار است با مشخصات احتمالی همچون صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و رم 6 گیگابایتی رونمایی شود.

 

همانطور که می دانید فبلت گلکسی نوت 5 در ماه آگوست سال میلادی گذشته رونمایی و عرضه شد و اگر این اتفاق برای گلکسی نوت 6 هم بیافتد، باید گفت که هنوز زمان زیادی تا معرفی این فبلت باقی مانده و باید منتظر خبرهای بعدی در روزهای آتی باشیم.

سامسونگ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار