تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 19
طبق اعلام منابع نزدیک به تامین کنندگان قطعات شرکت اپل، این شرکت در حال حاضر با سه شرکت مشغول همکاری در پروژه ساخت آیفون بعدی این شرکت است. شرکت های پگاترون و فاکس کان مسئول تولید آیفون 7 اپل هستند و فاکسکان و ریستون مدل آیفون 7 پلاس را تولید خواهند کرد.
بر همین اساس، توزیع این گوشی های هوشمند از اواخر پاییز امسال آغاز می شود. شرکت ریستون پیش از این نیز با اپل در تولید آیفون 5c نیز همکاری داشته است.


مینگ چی کو از تحلیلگران موسسه KGI معتقد است آیفون 7 هیچ ویژگی خاصی ندارد که کاربران را ترغیب کند تا حتما آن را خریداری کنند.


این روزها بازار شایعات پیرامون آیفون بعدی اپل بسیار داغ است. یکی از مهم ترین این شایعات، احتمال وجود دوربین دوگانه اصلی در پشت آیفون 7 است. انتظار می رود دوربین دوم آیفون 7 دارای قابلیت زوم اپتیکی باشد. آیفون 7 از پردازنده A10 اپل بهره مند خواهد بود و به احتمال زیاد اثری از ورودی هندزفری در آن وجود نخواهد داشت.


همچنین، بسیاری از شنیده ها حاکی از آن هستند که آیفون 7 اپل دارای بدنه ای ضدآب و باریک تر از مدل های قبلی خواهد بود.


گفته می شود اپل قصد دارد سال آینده در خلال ده سالگی آیفون، تحولی اساسی در سبک طراحی آن ایجاد کند. بر همین اساس، بعید است که با محصولی به نام آیفون 7s روبرو شویم و در عوض آیفون 8 را خواهیم داشت که به اندازه کافی جذاب است تا تولد ده سالگی آیفون را به رویدادی مهم و خاص تبدیل کند.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار