کد خبر: ۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 19
گوشی هوشمند گلکسی C5 سامسونگ عنوان جدیدی است که این روزها بر سر زبان ها افتاده است. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد این محصول جدید را در تاریخ ششم خرداد رونمایی کند. دو عضو نخست این خانواده جدید گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 هستند.

براساس آخرین شنیده ها که شایعات پیشین را نیز تایید می کنند، هر دو گوشی دارای بدنه فلزی خواهند بود و اندروید 6 به صورت پیش فرض روی آنها نصب است. تا پیش از این تصاویر مختلفی از گلکسی C5 منتشر شده و امروز نیز شانس آن نصیب ما شده که تصاویر دیگری از آن ببینیم. این تصاویر به لطف دریافت مجوز عرضه در بازار چین یا TENAA در وب سایت متعلق به این سازمان منتشر شده اند. در وب سایت TENNA فهرست کاملی از مشخصات این گوشی درج شده که نشان می دهد شایعاتی که تاکنون شنیده ایم صحت داشته اند.


گلکسی C5 سامسونگ با ابعاد 145.9 در 72 در 6.7 میلی متر و وزن 153 گرم عرضه خواهد شد. صفحه نمایش آن 5.2 اینچ و از نوع AMOLED با تفکیک پذیری 1080 در 1920 خواهد بود که به این ترتیب می توان آن را در ردیف برترین گوشی های میان رده قرار داد. یکی از جالب ترین ویژگی های این گوشی هوشمند را می توان حافظه رم 4 گیگابایتی آن دانست. این میزان از حافظه رم تا به امروز فقط در گوشی های رده بالا دیده شده است.


پردازنده این گوشی هوشمند از نوع اسنپدراگون 617 اعلام شده، به این معنا که نمی توان توقع عملکردی در حد گوشی های رده بالای دارای پردازنده های اسنپدراگون 820 را داشت. سایر قابلیت های آن شامل اتصال به شبکه LTE، دوربین جلوی هشت مگاپیکسلی، دوربین اصلی شانزده مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه و باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر می شود. دو نوع گلکسی C5 به بازار عرضه می شود: یکی از آنها با 32 گیگایابت حافظه و دیگری با 64 گیگابایت حافظه. هر دو مدل از کارت SD پشتیبانی می کنند.


در حال حاضر، هنوز برنامه سامسونگ برای عرضه جهانی این دو گوشی مشخص نیست. در صورت رونمایی از این محصولات در روز ششم خرداد شما را در جریان خواهیم گذاشت.

 

galaxy C5
.
galaxy C5
galaxy C5
galaxy C5


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار