کد خبر: ۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 19
بازی جهان باز و محبوب Grand Theft Auto 5 همچنان مانند یک بازی تازه و جدید به فروش خود ادامه می‌دهد و به پیشروی ادامه می‌دهد. طبق جدیدترین گزارش مالی کمپانی تیک-تو که توسط استراوس زلنیک، مدیر عامل شرکت ارائه شد، تا به امروز ۶۵ میلیون نسخه از بازی GTA V در سراسر جهان عرضه شده است.
بهمن سال گذشته در گزارش مالی تیک- تو اعلام شد که بازی GTA V توانست به رقم ۶۰ میلیون نسخه برسد. حال بعد از ۴ ماه، هنوز هیچ افتی در عملکرد بازی GTA V مشاهده نمی‌شود و به پیشروی سرسام‌آور و طوفانی خود ادامه می‌دهد. طبق آخرین آمار رسمی که توسط استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی تیک- تو منتشر شده، پنجمین نسخه‌ی بازی جهان باز Grand Theft Auto توانسته با ۵ میلیون نسخه افزایش نسبت به گزارش مالی گذشته، به رقم ۶۵ میلیون نسخه در سراسر دنیا برسد.


جالب است بدانید سال گذشته در همین روز، تیک- تو اعلام کرده بود که بیش از ۵۲ میلیون نسخه بازی GTA V در سراسر جهان عرضه کرده و حالا پس از یک سال، این رقم به ۶۵ میلیون نسخه رسیده است. این یعنی عرضه ۱۳ میلیون نسخه بازی GTA V که آماری خارق‌العاده محسوب می شود.


بازی Grand Theft Auto 5 که توسط کمپانی راک‌استار ساخته شده است، اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. یک سال بعد راک‌استار بازی پرفروش خود را راهی پلتفرم‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان کرد که از همه نظر نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده بود و با استقبال فراوانی هم مواجه شد. در آخر هم این بازی راهی پلتفرم پی‌سی شد و سریعا در لیست محبوب‌ترین بازی‌های ویندوزی قرار گرفت.

 

موفقیت ادامه دار بازی GTA V نه تنها به خاطر بخش داستانی و جذاب آن، بلکه به دلیل وجود بخش آنلاینی به نام GTA Online است که با انبوهی از حالات بازی و پشتیبانی مستمر راک‌استار، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند نفره حال حاضر شده است.


آیا شما هم از مخاطبان بازی GTA V هستید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

GTA V


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار