تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 19
چند سالیست که شرکت سامسونگ بخش قابل توجهی از تمرکز خود را معطوف تولید نمایشگرها و آینه های شفاف کرده و در این مدت، طرح های مفهومی متعددی را برای علاقه مندان معرفی کرده است.
سال گذشته نیز این کمپانی کره ای با رونمایی از نمایشگر 55 اینچی شفاف و آینه ای خود، توجه بسیاری از علاقه مندان به این حوزه را به خود جلب و به نوعی، خود را به عنوان اولین پیشگام این عرصه معرفی کرد.

 

اما امروز این شرکت به طور رسمی از نمایشگر آینه ای خود رونمایی و استفاده از آن را در آرایشگاهی در کشور کره جنوبی آغاز کرد. در این آرایشگاه از 4 نمایشگر آینه ای 55 اینچی استفاده شده است که می تواند تجربه جدیدی را برای آرایشگران رقم بزند و مراجعه کنندگان را نیز سرگرم کند.

 

اما شاید از خود پرسیده اید که این آینه چه مزیت هایی را در برابر آینه های معمولی دارد. در جواب باید بگوییم که در نمایشگر آینه ای اطلاعات جامعی در خصوص رنگ ها و مدل های مختلف مو به نمایش در می آید که مشتریان می توانند بسته به نیاز و سلیقه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنند.

 

زمانی که نمایش اطلاعات به پایان رسید، تمامی اطلاعات از روی نمایشگر محو و به یک آینه معمولی تبدیل می شود. سامسونگ در نظر دارد تا دستاورد جدید مهندسان خود را به کسب و کارهای فعال در حوزه های مد، طراحی داخلی و برخی خرده فروشان در سه ماهه سوم سال میلادی جاری عرضه کند.

 

اگرچه تا به امروز، شاهد رونمایی از نمایشگرهای آینه ای متعددی بوده ایم، اما پنل های OLED که سامسونگ از آن ها در نمایشگرهای آینه ای خود استفاده کرده است، می تواند اطلاعات را از زوایای مختلف و با کنتراست بهتری نمایش دهد.

سامسونگ
سامسونگ

 

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار