تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 21
چندین فرمت صوتی با وضوح‌بالا برای دوست داران واقعی موسیقی وجود دارد، بااین‌حال اگر شما دوست است که با استفاده از محصولات اپل مانند iTunes به موسیقی گوش دهید، می‌دانید که فرمت‌های از قبیل FLAC پشتیبانی نمی‌شوند. در عوض شما باید برای تبدیل آنها به فرمت خود قید وضوح‌بالا را بزنید و باکمی کاستی آن را گوش دهید

چندین فرمت صوتی با وضوح‌بالا برای دوست داران واقعی موسیقی وجود دارد، بااین‌حال اگر شما دوست است که با استفاده از محصولات اپل مانند iTunes به موسیقی گوش دهید، می‌دانید که فرمت‌های از قبیل FLAC پشتیبانی نمی‌شوند. در عوض شما باید برای تبدیل آنها به فرمت خود قید وضوح‌بالا را بزنید و باکمی کاستی آن را گوش دهید. اکنون خبرهایی از توسعه یک فرمت اختصاصی توسط اپل به گوش می‌رسد.


iPod-shuffle-lifestyle-001

درحالی‌که برخی ممکن است تفاوت‌های بین فرمت‌های با وضوح‌بالا و فرمت‌های عادی را متوجه نشوند، دوست داران واقعی موسیقی نمی‌توانند قید وضوح‌بالا را بزنند. بنا بر گزارش منتشرشده توسط Mac Otakara به نقل از MacRumors اپل در حال کار بر روی فرمت موسیقی اختصاصی خود است. این صحبت از جشنواره موسیقی توکیو منتشرشده است که به نظر می‌رسد مراحل آخر توسعه خود را می‌گذراند.

در ادامه آماده است، "با توجه به چند شرکت نزدیک به اپل، محصولاتی که در جشنواره PORTABLE AUDIO FESTIVAL 2015 به نمایش گذاشته شد، اپل درحال‌توسعه فرمت موسیقی با استاندارد 96kHz/24bit و نام اختصاصی خود است.” این اولین بار نیست که صحبت‌هایی مبنی بر توسعه فرمت اختصاصی موسیقی توسط اپل شایعه شده است زیرا درگذشته نیز چندین بار این خبر منتشرشده است.

1

اپل اختصاصی‌های زیادی دارد و با توجه به این‌که می‌خواهد قدرت مطلق در هر زمینه را در اختیار داشته باشد، در آینده‌ای نزدیک رونمایی از سیستم موسیقی خاص خود بعید نیست مخصوصاً در مرحله اول را رونمایی اپل موزیک اکنون کاربران زیادی را نیز در اختیار دارد که می‌تواند فرمت خاص خود را به آن‌ها بدهد! نظر شما چیست؟ آیا این فرمت محدودیت خاصی برای دستگاه‌های اپل ایجاد خواهد کرد؟

منبع:ترنجی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار