کد خبر: ۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 18
بلافاصله پس از عرضه گوشی هوشمند Desire 830 شرکت اچ تی سی این بار بی سر و صدا اسمارت فون جدیدی را از سری گوشی‌های Desire خود معرفی کرده است. این اسمارت فون جدید که HTC Desire 628 Dual SIM نام دارد، در وب سایت ویتنام این شرکت ثبت شده است.

این وب سایت اطلاعات کاملی را درباره اسمارت فون جدید اچ تی سی ارایه کرده است. اچ تی سی Desire 628 Dual SIM در دو رنگ سفید با فریم آبی و مشکی با فریم قرمز عرضه می‌شود. این شرکت هنوز درباره قیمت گوشی جدید خود و جزییات عرضه آن اطلاع رسانی نکرده است.

محصول جدید اچ تی سی دارای نمایشگر 5 اینچی اچ دی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل با تراکم پیکسل 294ppi است. این اسمارت فون به پردازنده هشت هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز شده است که با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 2 ترابایت قابل ارتقا است.

 

کیفیت دوربین اصلی Desire 628 Dual SIM سیزده مگاپیکسل با f/2.0 و فلش ای ای دی بوده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل با f/2.4 است که قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی دارد.

 

این گوشی از دو سیم کارت، اینترنت 4G LTE، وای فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. باتری Desire 628 Dual SIM ظرفیتی 220 میلی آمپرساعتی داشته و به فناوری شارژ سریع مجهز شده است. این گوشی در قسمت جلو دارای اسپیکرهای دوال است که با استفاده از فناوری HTC BoomSound تولید شده‌اند.

 

نکته قابل توجه درباره این گوشی شباهت بسیاری زیاد آن از لحاظ مشخصات و ویژگی‌ها، به Desire 830 است. مهم ترین تفاوت این دو گوشی ابعاد، پردازنده و دوربین آنهاست.

اچ تی سی
اچ تی سی
اچ تی سی


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار