کد خبر: ۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 21
از ویدئو تا موسیقی تا نقشه دنیای دیجیتال در مرکز توجه کاربران و مشتریان و همچنین سازندگان و بازاریاب ها قرار دارد. در واپسین روزهای سال 2015 موسسه Nielson نگاهی به برترین پویش های دیجیتال در سال 2015 داشته است که شامل پر کاربرد ترین اپلیکیشن های موبایل و برترین سیستم عامل ها در ایالات متحده میشود.


از ویدئو تا موسیقی تا نقشه دنیای دیجیتال در مرکز توجه کاربران و مشتریان و همچنین سازندگان و بازاریاب ها قرار دارد. در واپسین روزهای سال 2015 موسسه
Nielson نگاهی به برترین پویش های دیجیتال در سال 2015 داشته است که شامل پر کاربرد ترین اپلیکیشن های موبایل و برترین سیستم عامل ها در ایالات متحده میشود.

در سال 2015 همانند سال گذشته فیسبوک مجددا در صدر لیست برترین اپلیکیشن های سال قرار گرفته است. این شبکه اجتماعی بزرگ به شکل متوسط در هر ماه برابر با 126 میلیون کاربر فعال داشته است که نشان دهنده رشد 8 درصدی نسبت به سال قبل است. اپلیکیشن یوتیوب با 97 میلیون کاربر در هر ماه در رتبه دوم قرار دارد و در رتبه سوم نیز پیام رسان فیسبوک یا Facebook Messenger با 96 میلیون کاربر فعال قرار دارد.

اپلیکیشن هایی که بیشترین درصد تغییرات در رشد را نسبت به سال گذشته داشته اند عبارتند از پیام رسان فیسبوک با 31 درصد رشد در تعداد کاربران و Apple Music با رشد 26 درصدی:

اندروید و فیسبوک در راس برترین سیستم عامل ها و اپلیکیشن های سال 2015

همچنین این موسسه به شکل موردی بازار آمریکا را مورد مطالعه قرار داده و در خصوص میزان نفوذ گوشی های هوشمند در این بازار اشاره کرده است که تا پایان سپتامبر سال 2015 میزان نفوذ در این کشور برابر با 80 درصد بوده است که نسبت به رقم 78 درصدی در سال 2014 شاهد رشد بوده.

در فصل سوم سال 2015 بیشترین تعداد کاربران از سیستم عامل اندروید (53 درصد) و iOS (43 درصد) استفاده کرده اند. این در حالی است که تعداد کاربران ویندوز فون مایکروسافت برابر با 3 درصد و کاربران بلک بری نیز برابر با 0.7 درصد بوده است:

اندروید و فیسبوک در راس برترین سیستم عامل ها و اپلیکیشن های سال 2015


این اطلاعات از طریق بررسی 30 هزار کاربر موبایل از سن 13 سال به بالا صورت گرفته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار