کد خبر: ۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 17
شرکت سونی امروز گوشی هوشمند جدیدی با نام اکسپریا XA Ultra را معرفی کرد. این گوشی چهارمین عضو خانواده گوشی های سری اکسپریا X به شمار می رود. سونی پیش از این گوشی های اکسپریا X، اکسپریا X Performance و اکسپریا XA را معرفی کرده بود.

اکسپریا XA Ultra همان گوشی هوشمندی است که چندی پیش با عنوان اکسپریا C6 Ultra در رسانه ها مطرح شده بود. همانطور که از نام آن پیدا است، XA Ultra نسخه بزرگتر گوشی Xperia XA است. البته طراحی این دو گوشی نزدیک به یکدیگر است، اما از آنجایی که مدل Ultra بزرگتر است، صفحه نمایش آن نیز بزرگتر است: ابعاد شش اینچ با تراکم پیکسلی 1080 در 1920.


یکی از قابلیت های مهم این گوشی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی با فلش LED و سیستم پایدارسازی تصویر اپتیکی (OIS) است که امکان ثبت عکس های سلفی با کیفیت را فراهم می کند. قدرت دوربین عقب این گوشی نیز 21.5 مگاپیکسل می باشد که البته فاقد قابلیت OIS است. در نتیجه، اچ تی سی 10 تنها گوشی جدیدی است که قابلیت OIS را در هر دو دوربین خود ارائه می کند.


با توجه به اینکه اکسپریا XA Ultra هنوز در میان محصولات سونی در وب سایت این شرکت به چشم نمی خورد، اطلاع دقیقی از تمامی مشخصات آن در دست نیست. به هر ترتیب، این گوشی جدید از اندروید مارشملو بهره می گیرد و پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT6755 که با عنوان هلیو P10 نیز شناخته می شود توان پردازشی آن را تامین می کند. حافظه رم این گوشی سه گیگابایت، حافظه داخلی آن شانزده گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه SD از جمله سایر قابلیت های آن به شمار می روند. سونی وعده داده باتری این گوشی که از فناوری شارژ سریع بهره می گیرد با هر بار شارژ تا دو روز نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد.


سونی قصد دارد این محصول را از ابتدای ماه جولای به بازار عرضه کند. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است.

 

x ultra
x ultra
x ultra
x ultra


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار