کد خبر: ۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 16
آیفون 7 یکی از گوشی هایی ست که در مخفی نگه داشتن رازهای مراحل ساخت و تولید در بین پرچمداران اپل و در طول تاریخ فعالیت این شرکت، بدترین عملکرد را داشته است. ماه ها پیش از عرضه احتمالی این گوشی که معمولاً در ماه سپتامبر رخ می دهد، همه ما دید نسبتاً معقولی از تصمیمات بعدی کوپرتینویی ها در اختیار داریم که به لطف منابع مختلفی مانند حساب کاربری مین چی کو و سایر منابع مطلع منتشر شده اند.

شواهد زیادی حاکی از آن است که اپل قصد دارد بین مدل 4.7 اینچی آیفون 7 با مدل 5.5 اینچی آیفون 7 پلاس تمایز ایجاد کند و این تمایز در تجهیز شدن یا نشدن به دوربین دوال و قابلیت های محدود بزرگنمایی اپتیکال خواهد بود. البته موارد متفاوت دیگری نیز به هنگام عرضه مشاهده خواهد شد اما فعلاً بهتر است توجه تان را به تصاویر لو رفته از این مدل در فضای مجازی جلب کنیم.

 

آیفون 7


یک تصویر منسوب به پنل پشتی مدل 4.7 اینچی آیفون 7 که در ویبو منتشر شده ، فضای مجازی را پر کرده است. این تصویر توانسته آیفون 7 را در رنگ طلایی به نمایش بگذارد و طراحی متفاوتی نسبت به آیفون 6 و آیفون 6 اس را به تصویر بکشد. آیفون 7 در این تصویر به وضوح گرد تر شده و خطوط آنتن از بالا و پایین بدنه حذف شده اند و یک ماژول جدید بین دوربین iSight و فلش LED دیده می شود. این ماژول جدید احتمالاً سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری، سنسور اصلاح رنگ، و یا به کلی یک ماژول متفاوت دیگر است.


با یک نگاه نزدیک و دقیق، به راحتی می توان فهمید که این تصویر لو رفته جعلی ست اما هیچ راهی برای اثبات واقعی یا غیر واقعی بودن آن وجود ندارد و نمی توان نظر قطعی در مورد آن صادر کرد. طبق معمول همیشه، این تصویر نیز مطابق شایعات و گمانه زنی های اخیر که طی چند هفته گذشته شاهد آن بوده ایم طراحی شده است. بنابراین تغییرات صورت گرفته در طراحی شکل ظاهری آیفون 7 که توسط تصویر اخیر ارایه شده است تنها در حد یک احتمال باقی خواهد ماند.

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار