تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 16
کمپانی چینی شیائومی چند روز پیش از بزرگ ترین گوشی هوشمند خود به نام Mi Max رونمایی کرد. اسمارت فونی که از نمایشگر 6.4 اینچی بهره می برد و قرار است عرضه آن تا سه روز دیگر یعنی در 17 می، آغاز شود.
همانطور که می دانید محصولات این کمپانی در کشور چین و کشورهای پرجمعیت دیگری همچون هند، طرفداران زیادی دارد و از این رو، شیائومی قادر به پاسخگویی به چنین حجم بالایی از درخواست ها در آغازین روزهای عرضه نیست و به تبع، محصولات این شرکت، نیامده کمیاب می شوند.

 

این رویه در خصوص جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی می 5 نیز مشاهده شد و اکنون به فبلت جدید این شرکت یعنی می مکس رسیده است به طوری که آخرین گزارش ها حاکی از این است که بیش از 8 میلیون ثبت نام برای خرید این گوشی توسط کاربران ثبت شده است.

 

اما مشکلی که در این جا وجود دارد این است که تمامی این خریداران دوست دارند تا در اولین روز فروش، یعنی 17 می این گوشی به دستشان برسد و این در حالیست که شیائومی تنها 100 هزار دستگاه از این گوشی را برای اولین روز عرضه آماده کرده است.

 

این یعنی بخش عمده ای از طرفداران این برند چینی، در اولین روز عرضه چیزی نصیبشان نخواهد شد و می بایست در روزهای آتی منتظر تصمیم کمپانی شیائومی برای بالابردن حجم تولیداتش باشند. گفتنی است در اولین روز فروش، تنها مدل مجهز به پردازنده اسنپدراگون 650 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

 

شاید از خود پرسیده اید که چرا می مکس تا به این اندازه توانسته است خود را در دل هواداران جا کند؟ پاسخ این سوال را می توان در نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 1080p و مشخصاتی همچون باتری 4850 میلی آمپر ساعتی دانست که در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار، ظرفیت ذخیره سازی انرژی قابل توجهیست.

 

در خصوص سایر مشخصات این فبلت باید بگوییم که می مکس در سه مدل عرضه خواهد شد که مدل اول با پردازنده اسنپدراگون 650، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی؛ مدل دوم با پردازنده اسنپدراگون 625، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و مدل سوم با پردازنده اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به دست علاقه مندان خواهد رسید.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار