کد خبر: ۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 16
شبکه اجتماعی اینستاگرام در هفته جاری با تغییر ناگهانی لوگو و رابط کاربری، کاربران خود را غافلگیر کرد. آیا این احتمال وجود دارد که تغییر لوگو و رابط کاربری تنها بخشی از تحولات جدید این شبکه اجتماعی باشد و این شرکت به صورت بی سر و صدا در حال تغییر نحوه عملکرد سرویس خود باشد؟.
به زودی تصاویر به اشتراک گذاشته شده در اپلیکشین اینستاگرام با توجه به ترتیب اهمیت، و نه بر اساس ترتیب زمانی، نمایش داده خواهند شد. این خبر جدید نیست و اینستاگرام پیشتر به صورت رسمی اعلام کرد که تغییر مشابهی را در سر دارد و تست این قابلیت را در حساب کاربری برخی از کاربران منتخب خود آغاز کرد. گرچه بلافاصله پس از اعلام این خبر، بسیاری از کاربران مخالفت خود را با تغییر فید این شبکه اجتماعی ابراز کردند. با توجه به این بازخوردهای منفی، مدتی بعد اینستاگرام به کاربران خود اطمینان داد که فعلا تایم لاین کاربرانش را تغییر نخواهد داد.

 

راهکاری که اینستاگرام در پیش گرفته است، از مدت‌ها قبل در فیسبوک مورد استفاده بوده است. فیسبوک در ابتدای فید خبری کاربران، پست هایی را نمایش می‌دهد که برای کاربران اهمیت بیشتری دارد.

 

اما اکنون با اعمال این تغییرات جدید برخی از کاربران اینستاگرام به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر نمی‌توانند مانند گذشته از این شبکه اجتماعی همانند یک معدن طلا بهره برداری کنند. این کاربران در واقع برندها و شرکت‌هایی هستند که از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات یا سرویس‌هایشان استفاده می‌کنند. برخی از این حساب‌های کاربری دارای صدها هزار کاربر هستند و انتظار دارند که اینستاگرام در کمترین زمان ممکن پیام آنها را به فالوورهایشان برساند.

 

به این ترتیب این گروه از کاربران با خطر احتمالی دیده نشدن رو به رو هستند. به این ترتیب باید برای نمایش محتوای خود در بخش مناسبی از فید کاربران، به اینستاگرام پول پرداخت کرده و یا اینکه شانس‌شان را امتحان کنند.

 

در هر حال اینستاگرام در بیانیه‌ای به Inc اعلام کرد که قصدش از تغییر لوگو و رابط کاربری، عرضه پنهانی تایم لاین الگوریتمی نبوده است و این سرویس هم چنان به تست آزمایشی این نوع فید ادامه می‌دهد.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار