تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 15
مارک زاکربرگ، موسس فیسبوک، امروز 32 ساله شد. مارک با دارایی که حدود 51.8 میلیارد دلار تخمین زده شده است، یکی از ثروتمندترین های دنیاست. اما از آنجایی که از بسیاری از ثروتمندان جهان جوان تر است، درآمد روزانه او در طول زندگی اش از تمام ساکنین روی کره زمین بیشتر بوده است!

بر اساس تخمین های صورت گرفته، زاکربرگ جوان به ازای هر روز از زندگی خود 4.4 میلیون دلار درآمد داشته است. این رقم از درآمد تمام میلیاردهای نامبرده شده در فهرست فوربس بالاتر است.


البته معیارهای بسیار بهتری برای سنجش عملکرد کسب و کار افراد وجود دارد، اما این تخمین در خصوص درآمد روزانه افراد ثروتمند دیدی ملموس تر از روند رشد کسب و کار آنها به ما می دهد.


به تصویر زیر توجه کنید. بیل گیتس ثروتمندترین فرد در جهان است و در سن 60 سالگی به طور میانگین روزانه 3.5 میلیون دلار درآمد داشته است. جف بزوس 52 ساله، بنیانگذار آمازون، با درآمد روزانه معادل 3.3 میلیون دلار در مقام سوم می ایستد که نسبت به سال گذشته موقعیت خود را بسیار ارتقا بخشیده است. این سه نفر تنها ثروتمندانی هستند که درآمد روزانه آنها بالغ بر 3 میلیون دلار است.


گوگلی ها یعنی سرگئی برین 42 ساله و لری پیچ 43 ساله هر یک حدود 2.3 میلیون دلار در روز درآمد داشته اند. آمانیکو اورتگای زارا با 80 سال سن 2.4 میلیون دلار درآمد روزانه داشته است. وارن بوفی 85 ساله اوراکل روزانه درآمدی معادل نصف درآمد زاکربرگ داشته است یعنی 2.2 میلیون دلار.

 

زاکربرگ


امسال، سال بسیار پرباری برای مارک زاکربرگ بود، سالی که قیمت سهام فیسبوک 53 درصد افزایش داشت. پس شاید آمار وارقام ارایه شده در خصوص درآمد روزانه او کمتر تعجب برانگیز باشد.

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار