کد خبر: ۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 14
به تازگی نتایج یک آزمایش بنچمارک از گوشی موتورولا موتو G4 در وب سایت گیکبنچ منتشر شده است. انتظار می رود این گوشی طی مراسمی که به طور همزمان در شهرهای دهلی نو و مکزیکوسیتی در روز بیست و هشتم اردیبهشت برگزار می شود رونمایی شود.

این آزمون بنچمارک نشان می دهد که در ساخت گوشی هوشمند موتورولا G4 از تراشه اسنپدراگون 617 با پردازنده ای هشت هسته ای استفاده شده است. همچنین، حافظه رم این گوشی سه گیگابایت ظرفیت خواهد داشت و اندروید 6.0.1 مارشمالو به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد بود.


علاوه بر انتشار تصاویری منتسب به موتورولا G4، شایعات پیشین درباره این گوشی هوشمند حکایت از آن داشتند که موتورولا قصد دارد تازه ترین گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش 5.5 اینچی با تفکیک پذیری 1080 در 1920 از نوع فول اچ دی عرضه کند. دوربین اصلی سیزده مگاپیکسلی در قسمت عقب آن و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی آن نیز از جمله سایر قابلیت های آن خواهند بود. این خصوصیات در آزمون گیکبنچ تایید شده اند. اما نکته ای که قابل ذکر است این است که شایعاتی نیز وجود داشته که حکایت از حافظه رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی شانزده گیگابایتی برای گوشی موتورولا G4 داشتند. با این اوصاف دو احتمال وجود دارد. نخست اینکه گوشی بررسی شده در این آزمون در واقع موتورولا G4 Plus بوده، یا اینکه شایعات پیشین صحت نداشته اند.


نسخه قدرتمندتر موتو G4 دارای اسکنر اثر انگشت در زیر دکمه خانگی و دوربین اصلی شانزده مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو گوشی از فناوری شارژ سریع بهره مند هستند.


موتو G4 موفق شده رتبه 719 را در آزمون تک هسته ای و رتبه 3076 را در آزمون بنچمارک چند هسته ای کسب کند.


برای آگاهی از جزییات بیشتر پیرامون محصولات جدید موتورولا در روز سه شنبه با تک شات همراه باشید.

G4


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار