کد خبر: ۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 13
سرویس‌های پخش موسیقی به سرعت در حال جایگزین شدن به جای سرویس‌های دانلود موسیقی دیجیتال هستند. به همین دلیل، اپل قصد دارد به طور کامل قابلیت فروش و دانلود موسیقی را از سرویس آیتونز خود حذف کند.
مطابق با دو شایعه مختلف، اپل فروش موسیقی از طریق آیتونز را طی دو سال آینده یا سه تا چهار سال آینده متوقف خواهد کرد.
 
به این ترتیب و مبتنی بر گزارش Digital Music News، هیچ شکی نیست که اپل قصد دارد استور آنلاین موسیقی خود را به نفع اپل موزیک یک ساله از عرصه خارج کند و اکنون بحث تنها بر سر تاریخ از دور خارج شدن این سرویس است.


در هر حال اپل بلافاصله ادعا کرد که گزارش منتشر شده توسط Digital Music News صحت ندارد، اما از پرداختن به جزییات این خبر ممانعت کرد. با توجه به روند نزولی صنعت دانلود موسیقی، بسیاری از کارشناسان درباره واکنش اپل نسبت به این روند نگران هستند. برخی بر این باورند که اپل ابتدا فروش موسیقی از طریق آیتونز را در کشورهایی که به پخش موسیقی علاقه دارند، برای مثال ایالات متحده و بریتانیا، متوقف خواهد کرد و سپس به سراغ سایر کشورها می‌رود.

 از سوی دیگر مطابق با گزارشی که بلومبرگ ابتدای ماه جاری منتشر کرد، به نظر می‌رسد که برخی از مدیران داخلی اپل مخالف توقف فعالیت این استور دانلود پرسود اپل هستند. در حال حاضر درآمد حاصل از آیتونز سه برابر درآمد حاصل از سرویس اپل موزیک است.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار