کد خبر: ۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 12
دو تصویر جدید از گوشی هوشمند اچ تی سی 628 که قرار است به زودی رونمایی شود از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. انتظار می رود این گوشی در رده دستگاه های متوسط با قیمت اقتصادی قرار بگیرد.
هنوز نمی توان با قطعیت درباره قیمت این گوشی نظر داد، چرا که اچ تی سی معمولا محصولاتش را با قیمتی بالاتر از حد انتظار عرضه می کند.


براساس آخرین گمانه زنی ها، گوشی هوشمند Desire 628 دارای صفحه نمایش 5 اینچی با تفکیک پذیری 720 در 1280 از نوع HD خواهد بود که امروزه در بسیاری از گوشی های میان رده اندرویدی به استانداردی رایج تبدیل شده است. در همین راستا، اچ تی سی برای ساخت این گوشی از تراشه مدیاتک MT6753 هشت هسته ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز استفاده کرده است. و در عین حال که وجود سه گیگابایت حافظه رم در گوشی های میان رده تا سال پیش متداول نبود، اما امسال کم و بیش می بینیم که این میزان حافظه رم نیز رایج شده و انتظار می رود اچ تی سی Desire 628 نیز از آن بهره مند باشد.

 

انتظار می رود ظرفیت حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت باشد که قطعا جالب توجه خواهد بود. گمان می رود این گوشی از کارت حافظه SD نیز پشتیبانی کند و به این ترتیب امکان افزایش ظرفیت حافظه داخلی آن تا 128 گیگابایت را هم خواهید داشت.


گفته می شود که قدرت دوربین اصلی این گوشی به سیزده مگاپیکسل می رسد و در کنار آن، لنز f/2.0 و حسگر BSI نیز تعبیه شده است. دوربین جلوی این گوشی نیز پنج مگاپیکسل قدرت خواهد داشت که این نیز در راستای سایر گوشی های میان رده اندرویدی قرار دارد.


گفته شده این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.


هنوز زمان رونمایی رسمی از HTC Desire 628 اعلام نشده است.

 

htc
htc


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار