کد خبر: ۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 12
به زودی قابلیت جالب و کارآمدی به یوتیوب اضافه خواهد شد که به کاربران این شبکه اجتماعی امکان ارسال و دریافت پیام به یکدیگر را فراهم می کند.

به زودی قابلیت جالب و کارآمدی به یوتیوب اضافه خواهد شد که به کاربران این شبکه اجتماعی امکان ارسال و دریافت پیام به یکدیگر را فراهم می کند. به نظر می رسد یوتیوب به خوبی درک کرده که کاربران این شبکه اجتماعی تا چه اندازه علاقه دارند درباره ویدیوهایی که تماشا می کنند با یکدیگر صحبت کنند. از آنجایی که تبادل نظر در بخش نظرات در زیر هر ویدیو راهی کارآمد برای این منظور نبوده، یوتیوب تصمیم به ایجاد این تغییر گرفته است.


بر همین اساس، به نظر می رسد که ساده ترین راه حل، ایجاد امکان پیام رسانی در داخل خود شبکه یوتیوب باشد. این بدان معنا است که دیگر نیازی نیست لینک ویدیو مورد علاقه خود را کپی کنید، آن را از طریق یکی از سرویس های پیام رسان به دوستان خود ارسال کنید، و در همان اپلیکیشن به گفتگو درباره ویدیو بپردازید، از این پس قادر خواهید بود تا ویدیوها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و به طور مستقیم با دوستان خود در داخل یوتیوب به گفتگو بپردازید. پس از اینکه این قابلیت عرضه شود، Tab تازه ای به نام Messaging به اپلیکیشن یوتیوب افزوده می شود و از ان پس تمامی پیام های شما به دوستان تان در همان بخش قابل مدیریت خواهد بود.


تئوری این طرح جدید این است که هرچه زمان بیشتری را در یوتیوب بگذرانید، احتمالأ ویدیوهای بیشتری را تماشا می کنید که این نیز در نهایت به کسب درآمد بیشتر برای گوگل به دلیل پخش پیام های تبلیغاتی بیشتر منجر می شود. به نظر نمی رسد ایده بدی باشد، اما هنوز نمی توان گفت موفقیت گوگل در این روش حتمی است یا خیر، چرا که امروزه تعداد اپلیکیشن های پیام رسان آنقدر زیاد شده که بعید است کسی احساس نیاز به استفاده از پیام رسان جدیدی را داشته باشد.
این قابلیت از امروز به صورت آزمایشی در اختیار تعدادی از کاربران یوتیوب قرار می گیرد و به تدریج در دسترس سایر کاربران این شبکه اجتماعی نیز قرار خواهد گرفت.

yotube


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار