تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 11
اگر قصد دارید از آخرین وضعیت پروازهای شرکت‌های مختلف هواپیمایی مطلع شوید، می‌توانید از بلندگوی هوشمند الکسا استفاده کنید.
 آمازون سازنده این بلندگو با همکاری شرکت Kayak ردگیری وضعیت پروازها و مطلع شدن از زمان ورود و خروج آنها را ممکن کرده است. لذا تنها کافیست به طور صوتی از این بلندگوها بپرسید که پرواز با یک شماره خاص چه زمانی به مقصد می رسد و در نهایت پاسخ خود را دریافت کنید.

استفاده از این خدمات بدون کسب اطلاعات دقیق در مورد پروازها هم ممکن است. به عنوان نمونه می توان از الکسا پرسید: الکسا از کایاک بپرس پرواز نیویورک چه زمانی می رسد؟ در ادامه بعد از بررسی پروازهای موجود الکسا به شما پاسخ خواهد داد و اگر قبلا نام فرودگاه مبدا را به الکسا گفته باشید در این مورد از شما پرسش نخواهد کرد و مثلا پاسخ خواهد داد که پرواز یونایتدایرلاینز 1464 ساعت 9 صبح با تاخیر چهار دقیقه ای از ترمینال دی وارد خواهد شد.

علاوه بر ردگیری پروازها می توان از الکسا برای جستجو و استفاده از برخی کارکردهای دیگر کایاک هم استفاده کرد. به عنوان مثال می توانید بگوید: الکسا از کایاک بپرس با 500 دلار کجا می توانم بروم. این بلندگو هم در پاسخ سه مقصد پروازی را که با بودجه 500 دلاری شما سازگار است پیشنهاد می دهد و البته پروازهای 120 دلاری را به شما پیشنهاد نخواهد داد.

همچنین شما می توانید در مورد ماه پرواز، کشور مقصد، قاره مورد نظر هم پرسش کنید و از همین روش برای کسب اطلاعات در مورد نرخ هتل ها و کرایه خودروها هم استفاده کنید.

شرکت آمازون مدتی است به طور مرتب قابلیت های جالبی را به بلندگوی هوشمند خود می افزاید و به نظر می رسد این ابزار در حال تبدیل شدن به رقیبی قدرتمند برای گوشی های هوشمند و رایانه هاست.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار