کد خبر: ۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 11
چند روز پیش طرح مفهومی از آیفون 7 در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد این گوشی هوشمند با مدل قبل از خود تفاوت چندانی ندارد. این طرح مفهومی سبک طراحی و ابعاد مشابهی را نشان می داد که کم و بیش آیفون 6 را در ذهن مخاطب یادآور می شد. امروز نیز تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که طرح های مفهومی پیشین درباره آیفون 7 را تایید می کند.
همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید، قاب پشتی احتمالی آیفون 7 با شمایلی ساده و مشابه با آیفون 6 به چشم می خورد. در نگاه اول، اینطور به نظر می رسد که اپل تلاش زیادی برای تغییر در سبک طراحی پنل پشتی پرچمدار بعدی خود نکرده باشد. البته حذف شدن خطوط آنتن از پشت آیفون بعدی اپل بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می کند. این تغییر را می توان در راستای شایعاتی که پیش از این درباره تغییر در سبک طراحی خطوط آنتن آیفون 7 شنیده ایم ارزیابی کنیم.


صرف نظر از این تغییر، به نظر می رسد که تغییرات چندان دیگری در طراحی آیفون 7 با آیفون 6s وجود ندارد. یکی از نکات جالب درباره این تصویر این است که با یکی از شایعات داغ روزهای اخیر متضاد است. پیش از این شایعه شده بود که آیفون 7 فاقد ورودی اسمارت کانکتور خواهد بود، اما همانطور که در این تصویر می بینید، ورودی کانکتور هوشمند روی بدنه آیفون 7 همچنان به چشم می خورد.


با این اوصاف، با توجه به اینکه همه این خبرها در حد شایعه هستند، بهتر است با کمی احتیاط آنها را باور کنیم. هنوز نمی توان گفت کدام یک از این شایعات واقعی و کدام نادرست هستند. با این حال، در حال نزدیک شدن به روز رونمایی از آیفون 7 هستیم که طبق شایعات قرار است اواخر سال جاری برگزار شود. و با توجه به اینکه هنوز هیچ خبری در نقض شایعات اخیر منتشر نشده، می توان کم و بیش مطمئن بود که این تصویر متعلق به آیفون 7 است.

 

hphone 7
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار