کد خبر: ۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 11
شرکت موتورولا که مالکیت آن به لنوو تعلق دارد، برای گوشی هوشمند جدید خود به سراغ بدنه‌های فلزی رفته است و این محصول جدید همچون ال جی G5 از طراحی ماژولار برخوردار خواهد بود.
مطابق با شایعات و تصاویری که توسط اوان بلاس و HellomotoHK منتشر شده است، موتو ایکس جدید شرکت موتورولا دارای بدنه‌ آلومینیومی خواهد بود. این گوشی جدید چهارمین نسل از سری گوشی‌های موتو ایکس خواهد بود. نسل‌های قبلی این سری گوشی‌های هوشمند اغلب دارای بدنه‌ای پلاستیکی و فریمی فلزی بودند و به این ترتیب موتو ایکس جدید تفاوت زیادی با پیشینیان خود خواهد داشت. 

به یاد داشته باشید که موتو ایکس‌های قبلی موتورولا به قاب‌های پشتی از جنس‌های متفاوتی همچون چوب و چرم مجهز بودند. در هر حال استفاده از بدنه تمام فلزی می‌تواند پرچمدار جدید این شرکت را برای رویارویی با رقبایی همچون اپل، اچ تی سی، سامسونگ و هواوی آماده کند. تصاویر لو رفته از این موتو ایکس جدید هم چنین نشان می‌دهد که طراحی آن شباهت زیادی به گلکسی اس 6 سامسونگ خواهد داشت.

نمی توان درباره معتبر بودن این شایعات و تصاویر لو رفته مطمئن بود. به گفته اوان بلاس دو تصویر از تصاویر لو رفته در واقع نشان دهنده دو دستگاه مختلف هستند. بلاس هم چنین بر این باور است که این دستگاه‌های جدید ماژولار خواهند بود و به کاربر امکان می‌دهند تا قاب پشتی گوشی را تعویض کند. اگرچه شایعات منتشر شده توسط HellomotoHK تنها نشان دهنده یک گوشی هوشمند با بدنه فلزی هستند، اوان بلاس مدعی شده است که موتورولا در حال ساخت دو گوشی موتو ایکس جدید به نام‌های Vertex و Vector Thin است.

موتو ایکس

این گوشی‌های جدید دارای بدنه قابل شخصی سازی هستند. قاب پشتی این محصولات دارای 16 نقطه در بخش انتهایی است که نقش پین‌های اتصالی را ایفا می‌کنند. این پین‌ها به منظور اتصال 6 ماژول مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، ال جی ماژول‌های ال جی G5 را دوستان ال جی نامیده است و به نظر می‌رسد که ماژول‌های موتو ایکس جدید موتورولا amps نام دارند. زمانی که شما پین‌های گوشی را به یکی از این ماژول‌های متصل می‌کنید، قابلیت‌های جدیدی همچون اسپیکرهای استریو، باتری، دوربین با فلاش و زوم اپتیکال، پروژکتور و کاوری با لنز‌های زاویه باز در اختیار خواهید داشت. البته هر بار برای اضافه کردن یکی از این ماژول های جدید باید باتری را از گوشی خارج کنید.

 

به این ترتیب پرچمدار جدید موتورولا شباهت زیاید به جی 5 جدید ال جی خواهد داشت. در حالی که ماژول‌های ال جی جی 5 از بخش پایینی گوشی متصل می‌شوند، ماژول‌های موتو ایکس به بخش پشتی گوشی وصل خواهند شد.
از دیگر مشخصات احتمالی موتو ایکس جدید موتورولا می‌توان به اسنپدارگون 820، نمایشگر امولد 5.5 اینچی، رزولوشن فول اچ دی برای نسخه Vertex و کواد اچ دی برای نسخه Vector Thin، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با رم 3 یا 4 گیگابایتی برای نسخه Vector Thin و حافظه داخلی 16 گیگابایتی و دو گیگابایت رم یا حافظه داخلی 32 گیگابایتی و 3 گیگابایت رم برای نسخه Vertex اشاره کرد.

 

انتظار می‌رود که لنوو نهم ژوئن از پرچمداران جدید خود رونمایی کند.

موتورولا


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار