تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 09
براساس شایعاتی که تا پیش از این مطرح شده بود، اپل تصمیم دارد ساختمان هایی را برای آغاز پروژه تیتان بخرد یا اجاره کند. این پروژه در واقع برنامه اپل برای ساخت خودروهای الکتریکی خودران را شامل می شود. همچنین به نظر می رسد که این برنامه آنطور که از قبل طرح ریزی شده پیش می رود، چرا که خبرهایی از تولید قطعات نمونه برای این خودروها را نیز شنیده ایم.
حالا براساس گزارشی که روزنامه وال استریت ژورنال منتشر کرده، اپل احتمالا در حال آماده سازی خود برای انجام تست هایی در همین زمینه است. در بخش دیگری از این گزارش آمده که اپل زمینی به مساحت هشتصدهزار فوت مربع را برای احداث کارخانه خودروسازی خود در نظر دارد.


در این گزارش اعلام شده منبع این خبر آقای ویکتور کولمن، مدیرعامل شرکت املاک هادسون پسیفیک است. آقای کولمن که به تازگی در جمع سرمایه گذاران در این شرکت به تشریح عملکرد مالی شرکت پرداخته بود گفت شرکت های بزرگی چشم به زمین های هادسون پسیفیک در سیلیکون ولی دارند و اپل (در کنار تویوتا و گوگل) نیز در میان این مشتری ها قرار دارد.


بنابر گفته های کولمن، شرکت هادسون پسیفیک سرگرم بررسی پیشنهاد دو شرکت برای معامله زمینی در سیلیکون ولی است.او اینطور ادامه داد: "گوگل قصد خرید زمینی به مساحت چهل هزار فوت مربع را دارد و اپل هم به زمینی هشتصد هزار فوت مربعی برای توسعه طرح خودروهای خودران خود نیاز دارد."


پروژه تیتان اپل را می توان یکی از مرموزترین پروژه ها در دنیای فناوری دانست، اما با توجه به اینکه ساخت یک خودرو از صفر به گذشت زمان نیاز دارد، گمان آن می رود که هنوز چند سالی تا ورود خودروهای الکتریکی خودران اپل به خیابان ها فاصله داشته باشیم.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار