کد خبر: ۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 07
از زمانی که آیپد پرو در سال گذشته به همراه اسمارت کانکتور به بازار عرضه شد، شایعات حاکی از این بودند که این قابلیت کم کم به سایر محصولات اپل نیز راه خواهد یافت. در واقع در اوایل سال جاری میلادی، آیپد پروی کوچک تر 9.7 اینچی نیز به قابلیت اسمارت کانکتور مجهز شد و همین امر باعث شد که آتش شایعات در مورد اضافه شدن این قابلیت به آیفون 7 نیز شعله ور شود.
اما اگر منتظر هستید که بشنوید آیفون 7 با قابلیت اسمارت کانکتور به کاربران ارایه خواهد شد، باید بگوییم که این اتفاق رخ نخواهد داد. بر اساس گزارشات جدیدی که از سوی Mac Otakara (در وب سایت MacRumors) ارایه شده است، اپل تصمیم دارد از قابلیت اسمارت کانکتور در آیفون 7 استفاده نکند اما دلیل این تصمیم جدید را بیان نکرده است.


پیش از این یکی از تصاویر منسوب به آیفون 7 که در فضای مجازی منتشر شده بود به دوربین دوال، باندهای از تو طراحی شده آنتن و همچنین حضور اسمارت کانکتور در قاب پشتی گوشی اشاره داشت. اما این تصویر به شدت مورد اعتراض قرار گرفت چرا که بسیاری از افراد معتقد بودند این تصویر واقعی نیست و یک نمای جعلی را به نمایش گذاشته است. به هر حال جدای از میزان صحت این تصویر منسوب به آیفون 7، به نظر می رسد که نسل بعدی آیفون ها به اسمارت کانکتور مجهز نخواهند بود.


شکی نیست که برای همه جالب است بدانند که با وجود اسمارت کانکتور، چه درهایی به روی آیفون باز می شود و چه قابلیت های جدیدی می تواند به آیفون های نسل بعدی اپل بیاید، اما شاید جواب این سوال تا سال آینده و تا زمان عرضه آیفون 8 به تعویق بیافتد.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار