کد خبر: ۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 07
اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به تازگی یک بروزرسانی جدید را برای کاربران اندرویدی خود ارسال کرده است که قابلیت جدید و جذابی را در خود جای داده است.
اکنون اندرویدی ها می توانند متن را با کنار هم قرار دادن یک کلمه و یک سمبل خاص فرمت کنند. برای مثال قرار دادن علامت ستاره در قبل و بعد از یک کلمه باعث می شود که آن کلمه به صورت *Bold* نمایش داده شود. برای استفاده از مدل خط زده، کلمه را در بین دو خط زیرین فاصله قرار دهید. مثل _این_. برای نمایش Italic یا مورب کلمه را بین دو مد (~) قرار دهید. برای مثال برای مورب کردن کلمه گوشی، لازم است آن را به شکل ~گوشی~ بنویسید. همچنین این بروزرسانی به کاربران اجازه می دهد تا مستقیماً از طریق پنل نوتیفیکیشن و با استفاده از قابلیت Quick Replies به پیام های دریافتی خود پاسخ دهند.


قابلیت های دیگری که در این بروزرسانی اضافه شده اند شامل یک روش بهبود یافته است که کاربران را قادر می سازد تا به سرعت بتواند چندین چت را شروع، ساکت و یا پاک کنند. اکنون هر یک از چت ها با یک رنگ به خصوص نمایش داده می شوند که برای آنها در نظر گرفته شده است و یک دکمه جدید Quick Camera در چت ها نمایش داده می شود تا کاربران بتوانند یک تصویر یا ویدیو را از طریق دوربین خود به سایرین ارسال کنند.


این بروزرسانی هم اکنون در گوگل پلی استور قابل دسترسی است. شما می توانید برای دریافت این اپلیکیشن به اپلیکیشن پلی استور رفته و روی منوی سه خط در سمت چپ صفحه نمایش ضربه بزنید. سپس گزینه اپلیکیشن های من یا My apps را باز کنید تا اپلیکیشن واتس اپ را پیدا کرده و آخرین نسخه بروزرسانی شده آن را دریافت کنید.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار