کد خبر: ۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 07
زمانی که شرکت نینتندو کنسول بازی Nintendo DS را که به دو نمایشگر مجهز بود، رونمایی کرد، چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. اما با گذشت زمان این دستگاه به یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های نیتندو تبدیل شد. اکنون تیمی از کارشناسان این ایده را مطرح کرده‌اند که می‌توان در آینده ساعت‌های هوشمند را نیز به دو نمایشگر مجهز کرد.
طرح مفهومی ساعت جدیدی با نمایشگر دوال توسط Teddy Seyed، Xing-Dong Yang و Daneil Vogel طراحی شده است و Doppio نام دارد. آنچه این ساعت را از دستگاهی همچون کنسول نینتندو DS متمایز می‌کند، طراحی نمایشگرها به گونه‌ای است که می‌توان آنها را در زوایای مختلف قرار داد و درنتیجه استفاده از آنها را ساده‌تر کرد.

 چرخاندن یکی از نمایشگرهای این ساعت به میزان 180 درجه منجر می‌شود که نمایشگر به جای نمایش ساعت، کلیدهای کنترل موسیقی در حال پخش را در اختیار کاربر قرار دهد. قرار دادن این نمایشگر در کنار هم نیز موجب می‌شود که هر دو نقش یک نمایشگر بزرگتر را ایفا کنند.

 زمانی که کاربر نیازی به استفاده از دو نمایشگر به صورت همزمان نداشته باشد، می‌تواند یکی از نمایشگرها را از ساعت جدا کرده و آن را در خانه قرار دهد.

 در هر حال باید این نکته را نیز مد نظر قرار دهیم که در اختیار داشتن دو صفحه نمایش لمسی برای یک ساعت هوشمند می‌تواند قیمت دستگاه را دو برابر کند و این در حالی است که در شرایط فعلی ساعت‌های هوشمند محصولاتی لوکس تلقی می‌شوند.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار