کد خبر: ۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 06
چند هفته ایست که خبرهایی مبنی بر تصمیم کمپانی شیائومی برای رونمایی از فبلتی جدید تحت عنوان می مکس در فضای مجازی پخش شده که امروز مشخصات کامل این عضو جدید محصولات شیائومی در وب سایت TENAA رویت شد.

اسمارت فونی 6.44 اینچی که با پوششی از جنس فلز در برگرفته شده و در زیر این لباس فلزی مشخصاتی همچون پردازنده شش هسته ای اسنپدراگون 650 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز، تراشه گرافیکی آدرنو 510، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 400 میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض و سیستم عامل اندروید 6.0.1 با رابط کاربری MIUI 8.0 را جای داده است.

 

با استناد به آن چه که در این وب‌سایت آمده است شیائومی می مکس در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل اول از رم 2 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می برد و مدل دوم نیز به رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز شده است.
قرار است از این گوشی در جریان کنفرانسی که در دهم ماه می برگزار خواهد شد رونمایی شود. همچنین در این مراسم، شیائومی از جدیدترین نسخه رابط کاربری خود موسوم به MIUI 8.0 رونمایی خواهد کرد.

 

گفتنی است احتمال معرفی دستبند می بند 2 نیز در این مراسم وجود داشت که اخیراً آقای لی جون، مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که این دستبند بنا به مشکلاتی که در روند تولید آن بوجود آمده است، رونمایی نخواهد شد.

 

هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این فبلت به بیرون درز نکرده است اما گفته می شود که مدل اول این گوشی یعنی با رم 2 گیگابایتی با قیمت تقریبی 200 دلار روانه بازار خواهد شد.

شیائومی


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار