تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 05
با توجه به اینکه گوشی گلکسی (A3(2016 سامسونگ با شماره مدل SM-A310 معرفی شد و سامسونگ گلکسی (A5(2016 نیز با شماره مدل SM-A510 شناخته می شد، انتظار می رود گوشی SM-A430U که هم اکنون در حال تست است همان مدل گلکسی A4 سامسونگ باشد.

به تازگی یک گوشی سامسونگی بی نام با شماره مدل SM-A430U در وب سایت زوبا که وب سایت رسمی واردات و صادرات هند به حساب می آید به ثبت رسیده است. با توجه به اینکه گوشی گلکسی (A3(2016 سامسونگ با شماره مدل SM-A310 معرفی شد و سامسونگ گلکسی (A5(2016 نیز با شماره مدل SM-A510 شناخته می شد، انتظار می رود گوشی SM-A430U که هم اکنون در حال تست است همان مدل گلکسی A4 سامسونگ باشد. البته باید در نظر داشت که هنوز اظهار نظر قطعی جایز نیست.

در دوم می سال جاری، سامسونگ سه قطعه از محصولاتش را به هند وارد کرد تا آنها را مورد ارزیابی و تحقیق و بررسی قرار دهد. هر یک از این دستگاه ها حدود 477.18 دلار ارزش داشت که هنوز نمی توان به طور قطع گفت قیمت اصلی محصول نهایی نیز به همین ارزش است.


این قیمت نشان می دهد که SM-A430U یک گوشی پایین یا میان رده نیست. با وجود این که مشخصات این گوشی (به غیر از سایز صفحه نمایش) در وب سایت زوبا لیست نشده بود، می توان دید که سه کابل دیتا و سه سیم کارت برای استفاده در گوشی هایی که تحت تحقیق و بررسی و همچنین ارزیابی قرار خواهند گرفت ارسال شده اند. این نشان می دهد که تولید کننده این محصولات هنوز در این فکر است که آیا مدل های نامبرده ارزش تولید دارند یا خیر.

 

گلکسی A4


با توجه به اینکه این سه گوشی تنها دو روز پیش به هند راه یافته اند، مدتی طول خواهد کشید تا سامسونگ چراغ سبز را نشان دهد و بعد از قطعی شدن تولید انبوه، این گوشی ها را به جهانیان معرفی کند.

خوشبختانه برخی از شایعات منتشر شده نیز تایید می کنند که SM-A430U یکی از مدل های سامسونگ گلکسی A4 و یا سایر مدل های سامسونگ است که برای عرضه به تمامی کاربران آماده می شود.

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار