تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 02
شرکت ال جی در حال اضافه کردن اعضای جدیدی به خانواده گوشی های هوشمند سری K است. این خبر پس از آن منتشر شد که چند فهرست از آزمون های بنچمارک مرتبط با این گوشی ها در اینترنت منتشر شد.
براساس تازه ترین خبرها، دو مورد آزمون بنچمارک از گوشی های ال جی K530 و ال جی K535 در وب سایت GeekBench مشاهده شده و به این ترتیب مهم ترین قابلیت های این دو گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است.


گوشی هوشمند K530 از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 430 با پردازنده 1.2 گیگاهرتزی هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 استفاده می کند، دو گیگابایت حافظه رم دارد، و در این آزمون با سیستم عامل 6.0.1 ظاهر شده است. سرعت پردازش در پردازنده این گوشی آنطور که در بنچمارک آمده به 1.4 گیگاهرتز نیز رسیده، ولی طبق اسناد رسمی کوالکوم این پردازنده قادر به ارائه سرعتی بیش از 1.2 گیگاهرتز نیست. بنابراین شاید بتوان این اختلاف را ناشی از خطایی در GeekBench دانست.


فرضیه وجود خطا در محاسبات GeekBench با دانستن این نکته که سرعت پردازنده گوشی هوشمند K535 با عدد صفر مشخص شده بیشتر تقویت می شود. گوشی K535 دارای مشخصات مشابهی با K530 است، با این استثنا که حافظه رم آن سه گیگابایت است. این میزان شباهت باعث می شود اینطور گمان کنیم که این دو در واقع دو نسخه متفاوت از یک گوشی هستند. ال جی علاقه زیادی به عرضه نسخه های متعدد از گوشی های میان رده خود دارد تا بتواند هر یک را در بازارهای مختلف عرضه کند.


هنوز مشخص نیست ال جی قصد داشته باشد این گوشی ها را به صورت رسمی عرضه کند یا نه.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار