تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 02
کمپانی هواوی امروز از تصمیم خود برای معرفی اسمارت فونی جدید به نام G9 در تاریخ 4 می (15 اردیبهشت) خبر داد.
کمپانی هواوی چند هفته قبل از جدیدترین پرچمداران خود به نام های P9 و P9 Plus رونمایی کرد و اکنون قرار است که نسخه کوچک تری از این اسمارت فون قدرتمند، تحت عنوان G9 رونمایی و روانه بازار می شود.

این کمپانی امروز با انتشار تیزری رسمی به طرفداران برند خود اعلام کرد که نام اسمارت فون بعدی این شرکت G9 خواهد بود و گفته می شود که در شمار محصولات میان رده جای خواهد گرفت.

 

با توجه به تصاویری که در وب‌سایت TENAA آمده است، طراحی این گوشی شباهت معنا داری به P9 دارد و جنس بدنه آن نیز از پلاستیک و یا پلی کربنات پیش بینی شده است.

 

هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده اما با استناد به خبرهای که تا به امروز از این محصول فاش شده است می توان گفت که جی 9 از ویژگی هایی همچون صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده هشت هسته ای مبتنی بر لیتوگرافی 16 نانومتری اسنپدراگون 650، فضای رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 و سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 2900 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو با رابط کاربری EMUI برخوردار خواهد بود.

 

گفته می شود که سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی تعبیه شده، اما خبری از درگاه USB نوع C نخواهد بود. پیش بینی می شود که این گوشی با چنین مشخصاتی با قیمت تقریبی 260 دلار روانه بازار شود.

huawei


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار