تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 02
گوشی گلکسی Round نمونه ای از بکارگیری صفحات نمایش انعطاف پذیر در گوشی های هوشمند بود، و گوشی های سری گلکسی اج نیز به یکی از محصولات اصلی و پرطرفدار این شرکت بدل شده است. اما تصمیم بعدی سامسونگ چیست؟
وقتی صحبت از صفحه نمایش های انعطاف پذیر به میان می آید، سامسونگ به عنوان یکی از شرکت های پیشگام شناخته می شود. گوشی گلکسی Round نمونه ای از بکارگیری صفحات نمایش انعطاف پذیر در گوشی های هوشمند بود، و گوشی های سری گلکسی اج نیز به یکی از محصولات اصلی و پرطرفدار این شرکت بدل شده است. اما تصمیم بعدی سامسونگ چیست؟


احتمالا شما هم این شایعات را شنیده اید که سامسونگ مشغول ساخت یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش قابل خم شدن با نام Project Valley است. در واقع، در این گوشی هوشمند به جای لبه های خمیده ثابت، شاهد قابلیت خم شدن کل قسمت های آن هستیم و حالا گزارشی که توسط خبرگزاری ETNews کره جنوبی منتشر شده نشان می دهد این گوشی که شایعه تولید آن مدتی است مطرح شده سال آینده عرضه خواهد شد.


شایعات زیادی پیرامون گوشی های هوشمند تاشو شنیده می شود و در هر یک از این شایعات می شنویم که یکی از این گوشی ها به زودی رونمایی می شود. با این اوصاف باید امیدوار بود تا سال آینده بالاخره نخستین گوشی تاشو وارد بازار شود. با این حال، به نظر می رسد این روند در حال طی کردن مسیر طبیعی خود باشد چرا که در صورت تولید انبوه این نمایشگرها و تعیین قیمت مناسب برای آنها، می توان از این صفحات نمایش در صنایع مختلف و نه صرفا در گوشی های هوشمند استفاده کرد.


بنابر اعلام مدیرعامل بخش صفحات نمایش سامسونگ، آقای لی چانگ هون که اوایل سال جاری میلادی سخن گفته بود، "توسعه صفحات نمایش OLED تاشو طبق برنامه ما پیش می رود. ما در حال مذاکره با شرکای خود برای تولید و عرضه انبوه این صفحات نمایش هستیم."


با این اوصاف، به نظر می رسد عزم سامسونگ برای ورود به این عرصه جدی است و به احتمال زیاد در آینده خبرهای بیشتری درباره این فناوری جدید خواهیم شنید.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار