کد خبر: ۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 01
در اپلیکیشن توییتر این اتفاق به دفعات رخ می دهد که کاربران قادر نیستند تمامی توییت های ارسالی را دنبال کنند. حتی اگر کاربران چندین ساعت از وقت روزانه خود را در این شبکه اجتماعی به سر ببرند نیز نمی توانند تمامی توییت های ارسال شده را چک کنند و همین علت بود که حساب MagicRecs را بسیار کاربردی جلوه می داد. اما توییتر تصمیم گرفته دیگر از این حساب کاربری بی نظیر استفاده نکند.
اگر جزو کاربران توییتری باشید، حتماً متوجه شده اید که در اپلیکیشن توییتر این اتفاق به دفعات رخ می دهد که کاربران قادر نیستند تمامی توییت های ارسالی را دنبال کنند. حتی اگر کاربران چندین ساعت از وقت روزانه خود را در این شبکه اجتماعی به سر ببرند نیز نمی توانند تمامی توییت های ارسال شده را چک کنند و همین علت بود که حساب MagicRecs را بسیار کاربردی جلوه می داد. اما توییتر تصمیم گرفته دیگر از این حساب کاربری بی نظیر استفاده نکند.


MagicRecs یک حساب کاربری ساخته شده توسط توییتر بود که هشدارهای مشخص و سفارشی را بر اساس افرادی که شما آنها را فالو کرده بودید ارسال می کرد. اگر 10 مورد از این حساب های کاربری به صورت اتفاقی یک فرد مشخص را فالو می کردند، MagicRecs می توانست یک پیام مستقیم برای شما ارسال کند که حاوی نام حساب کاربری مشترک و نام دوستانی که این حساب کاربری را دنبال کرده اند باشد. اگر گروهی از دوستان شما یک توییت را دوباره توییت می کردند، MagicRecs به شما نیز اجازه می داد که این کار را انجام دهید. در هر حال بر اساس گزارشات اخیر، متاسفانه MagicRecs دیگر وجود ندارد.


MagicRecs در سال 2013 ایجاد شد که این بازه زمانی به عنوان عصر یخبندان توسعه محصول در توییتر شناخته می شد. در این زمان قابلیت آپلود تصویر دوم در حساب توییتری یک خبر شگفت انگیز به شمار می رفت و بنابراین بسیار جالب بود که تنها با فالو کردن یک حساب کاربری رباتی بتوانید تجربه کاربری خود را به معنای واقعی بهبود ببخشید. در این سالها 112.000 نفر MagicRecs را فالو کردند و هیچ شکایتی از این حساب کاربری نداشتند چرا که یک سرویس بی نقص و عالی بود. توییتر حتی تلاش کرد که این سرویس را یک قدم دیگر به پیش ببرد و حساب کاربری EventParrot که قادر بود اخبار داغ را به صورت پیام مستقیم برای کاربران ارسال کند را به این سرویس اضافه کرد. البته این سرویس نتوانست رضایت کاربران را جلب کند و کار خود را به درستی انجام دهد، بنابراین مدت ها قبل بی سر و صدا توسط توییتر بسته شد.


در پاییز سال 2013، توییتر اعلام کرد از تمامی مواردی که از MagicRecs یاد گرفته استفاده خواهد کرد تا نوتیفیکیشن های داخلی یا push notification را بهبود ببخشد و آن را در داخل اپلیکیشن اصلی یکپارچه سازی کند.
سه سال بعد، دلیل توییتر برای از کار انداختن MagicRecs چنین است:" توصیه ها و پیشنهاداتی که پیش از این از طریق پیام های مستقیم ارسال می شد هم اکنون توسط push notification تحویل می شود. کاربران می توانند نوتیفیکیشن های پیشنهادی را از طریق تنظیمات نوتیفیکیشن های موبایل کنترل کنند."


MagicRecs از فوریه گذشته متوقف شد و هنگامی که از توییتر در مورد این اقدامش سوال شد، اینطور پاسخ داد که MagicRecs همچنان فعال است. اما به گفته کاربران، دیگر هیچ پیامی از این حساب کاربری برای سایرین ارسال نشد. بر اساس تجربه کاربری یکی از کاربران، برخلاف اینکه هم اکنون تمامی نوتیفیکیشن های موبایل در حالت فعال است، اما هیچ نوتیفیکیشنی شبیه به مدل نوتیفیکیشن های داخلی MagicRecs در اپلیکیشن دریافت نشده است. به گفته توییتر این یک باگ است. بسیار ناراحت کننده است که توییتر دیگر مثل قبل به راحتی قابل دنبال کردن نیست و یکی از کاربردی ترین ربات های موجود این اپلیکیشن هم اکنون از بین رفته است.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار