کد خبر: ۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 29
مثل همیشه، کمپانی سونی از لیست عناوین ماه آینده سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده است و دارندگان سه پلتفرم پلی استیشن4، پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 3 می توانند منتظر دریافت عناوینی رایگان باشند.
دارندگان کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 در ماه مه می توانند با خرید اشتراک پلی استیشن پلاس، دو بازی Tropico 5 و Table Top Racing: World Tour را به رایگان دریافت کنند که به ترتیب از سبک استراتژیک همزمان و مسابقه ای پشتیبانی می کنند.

 

در همین حال بازی Switch Galaxy Ultra که تولیدش بر عهده استودیوی انگلیسی Atomicom بوده و یک بازی آرکید چالش آور به شمار می رود، روی هردو پلتفرم پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا در دسترس خواهد بود.

 

خوشبختانه جای نگرانی برای دارندگان کنسول نسل هفتمی پلی استیشن 3 نیز وجود ندارد و آن ها هم می توانند در ماه آتی به دو عنوان جذاب Bionic Commando Rearmed 2 و LocoRoco Cocoreccho دست پیدا کنند. در نهایت نیز لیست عناوین پلی استیشن پلاس ماه آتی با عرضه رایگان God of War: Ghost of Sparta روی پلی استیشن ویتا تکمیل می شود.

 

تمام بازی های لیست مورد اشاره، از روز 11 اردیبهشت ماه در دسترس قرار می گیرند و کاربران یک ماه فرصت دارند تا آن ها را به لیست بازیهایشان افزوده یا دانلود کنند.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار