کد خبر: ۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 19
در نوشته پیش به آموزشی برای تغییر انیمیشن بوت تلفن همراه با استفاده از چند تکنیک پرداختیم. در نوشته امروز قصد داریم تا به شما برنامه ای معرفی کنیم که این کار را به آسانی هر چه تمام تر برایتان انجام می دهد.

در نوشته پیش به آموزشی برای تغییر انیمیشن بوت تلفن همراه با استفاده از چند تکنیک پرداختیم. در نوشته امروز قصد داریم تا به شما برنامه ای معرفی کنیم که این کار را به آسانی هر چه تمام تر برایتان انجام می دهد.

یکی از مزایای اندروید نسبت به آی او اس، توانایی کاستومایزیشن یا شخصی سازی است که میدان را به کل از دست اپل خارج می کنند! انیمیشن های بوت یا بالا آمدن تلفن های اندرویدی متناسب با برندشان، هر یک نوع متفاوتی دارند. البته این ویژگی تنها به بوت بسنده نمی شود؛ تصویر پس زمینه، تم، ویجت ها و لانچر های شخصی سازی شده و … همه از برتری های اندروید نسبت به iOS هستند.

انیمیشن
تنها همین تغییر پس زمینه یا ایجاد یک ویجت اختصاصی روزنه ای کوچک به دنیایی از کاستومایزیشین است! اما آیا این را هم می دانستید که اگر دسترسی روت داشته باشید، می توانید انیمیشن بوت را هم تغییر دهید؟ انجام این کار به شرط روت بودن کار بسیار آسانی است و اگر مایلید تا تلفن همراه تان را از دیگران متمایز کنید این بهترین راه است. پس لطفا با برسام همراه باشید.

استفاده از اپ؛ بهترین راه!

برای آن هایی که میل کردن را بیش از پختن دوست دارند، یک برنامه درست در همان جهت اما بسیار آسان تر برای شان وجود دارد. البته همیشه میل به میل کردن نسبت به درست کردن به علت سستی نیست بلکه زمان هم هست! به همین دلیل Boot Box یک برنامه ساده اندرویدی است که می توانید با استفاده از آن، انیمیشن های بوت را جستجو، دانلود و اعمال کنید آن هم به آسانی نوشیدن یک لیوان چای! این برنامه همچنین یک تصحیح برای دستگاه هایی نظیر سامسونگ که بوت انیمیشن هایی با فرمت .QMG دارند، فراهم آورده است.

انیمیشن
پس از نصب برنامه، بوت باکس رزولوشن اصلی تلفن همراه تان را شناسایی کرده و از شما درخواست می کند تا رزولوشن دانلود را انتخاب نمایید تا بهترین نتیجه را در دست داشته باشید.

انیمیشن

در ادامه، به شما امکان پشتیبان گیری از انیمیشن های کنونی بوت تان نیز داده خواهد شد. این همان زمانی ست که از شما برای تائید دسترسی روت برنامه درخواست خواهد شد.انیمیشن

پس از این که همه چیز به طور مرتب انجام شد، می توانید کاتالوگ را بروز کرده، انیمیشن های بوت را پیش نمایش کرده و هر یک را به دلخواه نصب نمایید. دیگر آسان تر از این وجود ندارد! یکی دیگر از ویژگی های این برنامه غربال گر (Scrambler) ای است که با هر بوت کردن تلفن همراه یک انیمیشن جدید را برایتان به نمایش می گزارد. جالب شد نه؟!

نتیجه گیری

پس این راهی است که می توانید انیمیشن های بوت کاستومی را بر روی  اسمارت فون های اندرویدیتان اعمال نمایید. چه از نوشته قبلی و راه حل دستی استفاده کرده باشید و چه از نوشته امروز و برنامه. البته شایان ذکر است برای انجام این کار دستگاه های HTC باید بوت لودرشان آنلاک شده و همانطور که گفتیم کاربران سامسونگی نیز از چند پیشگیری و احتیاط بهره بگیرند و حتما در صورتی که از یک رام کاستوم استفاده نمی کنند، از  تمامی فایل هایشان بکاپ بگیرند (جهت امنیت بیشتر).

منبع:برسام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار