تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 28
رونمایی رسمی پرچمدار ال جی موسوم به G5 ال جی در حالی فردا به طور رسمی در ایران صورت می گیردT که این تازه وارد حدود دو ماه گذشته در نمایشگاه بارسلون رونمایی شد.

بررسی های بازار تلفن همراه حاکی از آن است که G5 ال جی همانند سایر پرچمدار این برند کره ای با تاخیر وارد بازار ایران می شود.

جی ۵ ال‌جی در مقایسه با نسل قبل خود بهبود‌های فراوانی داشته و اکنون یک پرچم‌دار بسیار قدرتمند و وسوسه‌کننده است که از اوایل هفته در بازار موبایل کشور عرضه می شود.

با تاخیر دوماهه پرچمدار ال جی وارد ایران می شود

سنسور اثر انگشت جی ۵ بسیار سریع و دقیق است، نمایشگر بسیار روشن و واضح خودنمایی می‌کند، رابط کاربری رنگ و بویی جدید به خود گرفته و حالا بسیار جذاب شده، در اجرای بازی‌ها انتظارات زیادی می‌توان از جی ۵ داشت، دوربین تصاویری فوق‌العاده در نور روز و شب به ثبت می‌رساند و با داشتن این دستگاه می‌توان از لوازم جانبی خاصی نیز بهره برد.

با این حال لبه‌های کمی تیز جی ۵ مخصوصا در قسمت پایین باعث شده که در دست گرفتن آن کمی سخت باشد.

محل قرارگیری سنسور اثر انگشت چندان راحت نیست و تصاویری که در محیط بسته گرفته می‌شوند معمولا به مشکل تراز سفیدی برمی‌خورند.

ال‌جی همچنین امکانات نرم‌افزاری گسترده‌ای مانند Pop-out picture، Film Effect و Auto Shot را به دوربین جی 5 آورده است. ویژگی Pop-Out با استفاده از دو عکس گرفته شده توسط هر دو دوربین یک عکس تصویر در تصویر خلق می‌کند، Film Effect می‌تواند 9 افکت مختلف را به تصاویر اضافه کند و Auto Shot هم به صورت خودکار وقتی چهره در تصویر مشخص شد سلفی را ثبت خواهد کرد.

از نظر نرم‌افزاری جی 5 به اندروید 6.0.1 مارشملو با رابط کاربری LG UI شبیه به جی 3 و جی 4 مجهز شده است.

در نگاه اول این رابط کاربری تغییری نسبت به جی 4 نکرده اما ظاهراً ال‌جی کشوی اپلیکیشن‌ها را به کلی حذف کرده و آیکن تمامی اپ‌ها را مانند رابط کاربری هواوی و شیائومی و البته iOS اپل به صفحه خانگی کشانده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار