کد خبر: ۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 27
شرکت اچ تی سی امروز گوشی هوشمند میان رده ای را با نام HTC One S9 رونمایی کرد. این گوشی را می توان از جهات مختلف مشابه با سایر گوشی های میان رده این شرکت دانست. بدنه فلزی، دو بلندگو در پنل جلویی و محل قرارگیری دوربین وجه مشترک اکثر گوشی های اچ تی سی است.

گوشی اچ تی سی وان S9 در مقایسه با گوشی پرچمدار اچ تی سی 10 در میان گوشی های میانی با قدرت بالا قرار می گیرد. پردازنده مدیاتک هلیو X10 همراه با دو گیگابایت حافظه رم، شانزده گیگابایت حافظه داخلی، باتری با ظرفیت 2840 میلی آمپرساعت، دوربین اصلی سیزده مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و OIS، دوربین جلوی دو میکرونی از نوع اولتراپیکسل و صفحه نمایش 5 اینچی از سایر مشخصات این گوشی هوشمند است.


این گوشی امروز در قاره اروپا رونمایی شده و قابلیت اتصال به شبکه های موبایل 4G در این قاره را دارا است. قیمت HTC One S9 پانصد یورو، معادل 560 دلار اعلام شده که در راستای قیمت پرچمدار سال گذشته اچ تی سی است.


اندروید 6.0 به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب است و رابط کاربری HTC Sense نیز در آن بکار رفته است. ابعاد اچ تی سی وان S9 به ترتیب 144.6 در 69.7 در 10.09 است و وزن آن به 158 گرم می رسد.


اچ تی سی هنوز اعلام نکرده چه زمانی این گوشی را خارج از قاره اروپا عرضه می کند و قیمت آن در سایر مناطق جهان چگونه خواهد بود.

 

htc


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار