تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 27
بر اساس تحقیقات جدید، حداقل دو سوم از صنایع آلمانی، تاکنون جرائم سایبری را تجربه کرده‌اند. این حملات، خسارتی معادل 22 میلیارد یورو در هرسال را متوجه اقتصاد آلمان می‌کند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که حداقل دو سوم از صنایع آلمانی، طی دو سال گذشته قربانی جرائم الکترونیک و سایبری شده‌اند و از همین طریق، خسارت‌های فراوانی نیز، متوجه اقتصاد آلمان شده است.
بر اساس گزارشی که توسط شرکت آلمانی بیت کام (Bitkom) منتشر شده است، ساده‌ترین نوع تهاجم به این شرکت‌ها، نفوذ و سرقت اطلاعات رایانه‌ها و یا تبلت کارکنان بوده در حالی که در بسیاری از موارد، شرکت‌ها ادعا می‌کنند که اطلاعات حساس آن‌ها و یا طرح‌هایی که برای ساخت کالایی خاص مورد استفاده قرار می‌گرفته است، به سرقت رفته است.

در این میان، تعدادی از حملات صورت گرفته نیز تنها برای تخریب و نابودی خط تولید اتفاق می‌افتاده و هدف دیگری نداشته است. این جرائم سایبری، صنایع آلمانی را با خسارتی حداقل معادل 22 میلیارد یورو (25 میلیارد دلار) در سال مواجه کرده است.

شرکت بیت کام در بخشی از گزارش خود گفت: «با دیجیتالی شدن و توسعه شبکه‌های اینترنتی در کنترل ماشین‌آلات و در کارخانه‌ها، آسیب‌پذیری‌ها در برابر حملات مجرمانه و سایبری، چند برابر شده است. صنایع آلمانی، با پیشرفت‌ها و توسعه‌های چشم‌گیر، هدف بسیار جذابی برای هکرها و سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای دیگر است. آلمان، صنایع کوچک و خانوادگی بسیاری دارد که هم‌اکنون در نوع خود، به‌عنوان صنایع پیشرو در جهان محسوب می‌شوند.»
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار